Balta Benga – Calarasi

Acces balta Benga

Harta drum balta Benga

Mergeti din Bucuresti spre Lehliu, pe drumul vechi, Bucuresti – Branesti – Fundulea – Tamadau Mare. Din Tamadau Mare mai mergeti aprox. 3-4 km in directia Calareti si o sa vedeti un indicator “dreapta” spre Sarulesti Gara. Mergeti pana la calea ferata, o traversati si faceti stanga si mergeti drept pana cand intalniti o intersectie in forma de T, faceti stanga si mergeti aproximativ 3 km pe langa calea ferata dupa care se trece pe sub autostrada. Prima balta in drepta este balta Sulimanu – Bitman, mergeti tot inainte si o sa vedeti a doua balta, balta Benga (o recunoasteti dupa cele 3 foisoare din lemn).

Descriere balta Benga

Balta Benga este balta populata regulat cu peste, o balta curata, amenajata cu 12
foisoare care se pot rezerva telefonic. Aici aveti posibilitatea de campare si loc de parcare.

Balta Benga

Regulament balta Benga

• Taxa este de 100 Ron/12h si 200 Ron/24h
  • Taxa de rezervare ponton este de 35 Ron
  • Se poate pescuit cu 4 lansete si o undita
  • Se pot retine maxim 5 kg de peste

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Calarasi

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Calarasi, nu la foarte mare departare:

1. Balta Belciugatele Restaurant Elisa – Calarasi

sa prinde ceva?

2. ionut
    joi, iunie 16, 2011 @ 20:10 PM

Am fost eu acum ceva timp cu 2 prieteni 12 lansete si am prins 1kg , e indopat la greu pe weekend

3. dan
    miercuri, mai 9, 2012 @ 10:55 AM

am fost ieri…am ajuns @ de 7 pana la 9.30 doar 2 carasi ca palma la rama …am folosit buchet de viermusi…porumb proaspat si uscat….si patratica nimic…abia la 11 am luat o buc la 2 kg crap la rama , la 12.30 a doua buc …pe la 14 a treia buc…am fost norocos ca pe balta sa prins numai cativa carasi…toata lumea ma intreba la ce dau si le-am spus …la noroc pe la 17 am stins ultima lanseta cu un caras ca palma…o fi balta proasta sau eu ghinionist…

4. Adrian
    joi, iunie 14, 2012 @ 15:49 PM

Amintiri cu Lacul Benga

Aseară am fost și eu la Balta Benga. Îmi place să dau noaptea, iar Benga era balta potrivită din punctul meu de vedere pentru viciul meu nocturn. Ajuns la orele 19 pe baltă, toate bune și frumoase aruncăm bețele și luăm poziția de pândă că doar suntem la vânătoare. Până la lăsarea întunericului au fost trageri fine, iar restul până a doua zi la ora 7, pace și voie bună. Luând în calcul că săptămâna trecută am prins ceva pește și frumușel pe deasupra, seara asta nu am avut noroc spun eu. Cum Domnul Nostru ne veghează i ne dă după merit tuturor, în timp ce făceam băgăjelul să o luăm din loc, observ cărășei 5-6 pe lângă mal plutind în voie bună. Scot unul din apă (mort fiind), și la o analiză mai atentă observ o gaură în stomac. Îl arunc pe mal și-mi continui treaba cu strânsul sculelor. Cum pe Benga se face control la mașină la sânge, ajunși la poartă din vorbă’n vorbă cu paznicul, amintindu-i de peștii plutitori se scapă spunând că săptămâna trecută s-au luat probe din apă tocmai din acest motiv.
    După toate cele văzute și relatate de paznic vin cu un set de întrebări
    Era normal ca staful și tot alaiul lor de paznici să permită pescarilor accesul pe baltă din moment ce s-au luat probe la apă știind sau neștiind că Balta Benga este sau nu sub tratament?
    Dacă suntem români avem acest drept de a ne bate joc unu de altu pentru o pungă de galbeni?
    Cam asta este toată idila mea cu Balta Benga.
    SFAT Nu vă duceți la Benga. Dacă se știa că balta are probleme cu apa, din punct de vedere moral, nu trebuia lăsat accesul pescarilor pe baltă.

5. Gabriel Popa
    sâmbătă, august 18, 2012 @ 12:51 PM

Salut.
    Vreau sa merg la pescuit pe Benga intr-o zi din saptamana 20-26 august 2012 si as avea nevoie de niste infomatii mai “”proaspete”"de la cineva care a fost pe Benga in prima parte a lunii august.
    Multumesc.

6. Gabi
    sâmbătă, iulie 26, 2014 @ 17:39 PM

Eu sincer am fost acum doua zile si am prins 38 de Crapii din care am plecat doar cu 5 ! deci balta e buna , parerea mea !

7. Adriana
    luni, august 18, 2014 @ 15:10 PM

Salutare!
    Am fost duminica, 17 august, pe balta Benga si, din pacate am plecat cu o parere foarte proasta. Spun asta nu neaparat din cauza ca nu am prins peste, ceea ce m-a deranjat foarte tare a fost comportamentul agresiv al paznicului. Eu, inteleg sa platesc taxa de 100 ron pentru 12h de pescuit, dar, inteleg sa primesc si o chitanta pentru acesti bani. Nu mi se pare normal ca la plecare sa-mi fie scotocita masina, mai ceva ca la vama, sa-mi umble prin toate lucrurile personale ,de frica sa nu care cumva sa fii prins crapul cel mare si sa plec fara sa-l declar. M-am simtit ca un infractor! Poate exista si persoane care ascund plusul de peste ( conform regulamentului baltii, ceea ce depaseste 5kg se confisca sau se plateste). Domnule administrator, aveti taxa de balta, taxa de vizitator, taxa de foisor(un rahat de foisoare, nici gratare nu au, trebuie sa mergi la paznic sa-ti dea grila pentru gratar ca sa-l poti folosi), investiti va rog in afacerea dumneavoastra, puneti camere pentru ca balta sa fie supravegheta video, nu stati sa va uitati prin lucrurile personale ale oamenilor !!! NU RECOMAND ACEASTA BALTA!

8. Adriana
    luni, august 18, 2014 @ 15:49 PM

…si inca ceva, educati-va personalul…in speta baiatul de la poarta. stiu ca pe balta nu vin musai numai jucatori de golf, daca intelegeti ce vreau sa spun, de aceea, probabil ati considerat ca trebuie sa aveti un om puternic la poarta de acces , dar asta nu scuza cu nimic vocabularul si comportamentul tanarului paznic. cred ca isi poate face treaba foarte bine si daca s-ar comporta ceva mai uman… exista drepturi si obligatii pentu fiecare parte, nu?

Lasă un comentariu

Vânt: 2 m/s E
Rafale de vânt: 4 m/s
  • Comunitate Pescari

2011 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 18 februarie, 2011. Adresa ip: 54.198.134.127