Balta Boldesti Gradistea – Prahova

Acces balta Boldesti Gradistea

Drum Ploiesti - Boldesti

Mergeti din Ploiesti spre Mizil, din Mizil faceti dreapta spre Baba Ana si mergeti tot inainte spre Gradistea si apoi Boldesti. Balta Boldesti – Gradistea se afla la marginea satului Boldesti.

Descriere balta Boldesti Gradistea

Balta Boldesti – Gradistea se afla in satul Boldesti ce apartine de comuna Gradistea. Balta Boldesti – Gradistea este amenajata cu diguri de beton la capetele baltii facilitand accesul pe balta al pescarilor.

Regulament balta Boldesti Gradistea

• Taxa este de 120 Ron
  • Se pot retine 10 kg de peste

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Prahova

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Prahova, nu la foarte mare departare:

1. Balta “Dintre Sate” – Salciile – Prahova
  2. Balta Bun Noroc Salciile – Prahova
  3. Balta Moara Salciile – Prahova
  4. Barajul Paltinu – Prahova
Balta Nereviziuita - 3 Stele

25 comentarii

1. geopescarul
    sâmbătă, septembrie 17, 2011 @ 09:37 AM

cea mai dar cea mai proasta balta din judetul nostru,apa de 20-30cm peste mai mic un pic decat bricheta. evitati mocirla asta!!!!!

2. Marian
    vineri, februarie 3, 2012 @ 13:28 PM

Salut pescarilor, am fost pe aceasta balta prin septsmbrie anul trecut si intradevar apa era mica in comparatie cu taxa mare,dar am prins impreuna cu socrul meu 7gk de peste marunt cei drept dar nu te plictisesti totul cu doua bete de-la ora7la15,pe lansetele cu boilesuri doar doi carasei la 200gcca. Nu este o balta rea doar nu este foarte sportiva, pentru incepatori si familisti perfecta . Va salut si sa-aveti in carlig

3. bebe
    vineri, mai 18, 2012 @ 11:52 AM

salut pescari.evitati balta. e 50 de lei taxa si se prinde numai caras brichetar. de distractie merge ca nu te plictisesti,dar nici nu se pune pb de ciortan ,sa nu mai spun crap. f rar se prinde caras mai maricel .si cam atat.sa nu uit. balta curata si cu apa mai mare acum.am fost ieri. recomandata familistilor cu copii.sotia si copii nu platesc taxa.fir intins

4. cerasel
    luni, mai 21, 2012 @ 21:24 PM

Salut pescarilor, am fost astazi pe aceasta balta si recomand tuturor pescarilor ca nu are rost sa arunce cu bani pe aceasta balta. Banii astia ii muncim, iar altii ii iau degeaba fiindca nu gasesti decat brichetari, deci cautati-va o balta serioasa cu un patron care populeaza balta.

5. marian
    duminică, iunie 24, 2012 @ 00:40 AM

pescuitul pe timp de noapte este interzis ,cu toate ca am mai fost de 2 ori tot noaptea si nu a fost nicio problema. Paznicii au luat taxa seara pe la 8 (evitand sa dea bon)si vin dupa cca 3 ore si spun ca nu ai voie noaptea cu toate ca erau destule persoane pe balta.nu mai pui ca pareau si beti.Intrebari ,de ce nu restrictioneaza accesul pe balta pe timpul noptii?oare patronul stie ce fac angajatii lui?bineinteles ca am plecat (recuperand cu greu banii pe taxa)si cu urarea SPER SA NU VA MAI PRIND PE BALTA ASTA

6. Tudor Sorin
    luni, octombrie 1, 2012 @ 09:32 AM

—— ATENTIE !!! NU VA DUCETI LA ACESTA BALTA !———
    Am fost sambata 29 sept. impreuna cu niste prieteni: 7 pescari si 3 fara acest hobby, dar curiosi sa vada cam care-i “treaba” cu pescuitul. Cei 7 au platit taxa de 50 lei/pers. insa nu au primit niciun bon fiscal (sau alt document de plata). Pe la ora 21 au aparut doi paznici care au spus ca nu este loc de campare pentru cei care nu pescuiesc, asa ca cei trei prieteni ai nostrii trebuie sa plece. Am explicat ca nu au cu ce sa plece pt. ca am venit toti impreuna si sunt invitatii nostrii. Atunci au spus sa plecem toti. OK !, am zis dar dati-ne banii inapoi. Va dam banii daca ne aratati chitantele (au zis ei). Nu ne-a venit sa credem… ce chitante ca nu ne-au dat niciuna ?!
    Am fost amenintati ca daca nu plecam se intorc cu niste batausi din sat. S-au mai calmat cand am vrut sa sunam toti la 112.
    In final am plecat toti si f..tuti si cu banii luati. De peste nici nu putea fi vorba pentru ca se prindeau niste “hamsie” cat bricheta.
    PS. pentru ca nu sunt genul care sa lase lucrurile asa, am formulat o petitie catre Garda Financiara Prahova aici: http://gardafinanciara.ro/contact?tip=2

7. marius
    marți, octombrie 9, 2012 @ 22:11 PM

eu am fost sambata pe aceasta balta. se prinde ten de peste 3kg daca ai barcuta de plantat, si le duci cat mai in larg. am primit si bon. banii i-au luat seara si dimineata au venit cu bonul.

8. Coman Gh.
    marți, octombrie 16, 2012 @ 11:05 AM

Eu am fost la inceputul lunii. Peste “subtire” de tot, am auzit ca cineva ar fi scos niste ciortan. Doar am auzit, eu unul n-am vazut. Parerea me mea este ca nu are rost sa veniti aici. Nu e vorba de 50 lei, dar e pacat pentru timpul pierdut. Cu parere de rau, as fi vrut sa spun si ceva bun despre aceasta balta, dar nu am ce.

9. ionut
    joi, octombrie 18, 2012 @ 17:03 PM

Stimati colegi eu am fost pe aceasta balta si am prins peste foarte frumos.In data de 17.10.2012 un pescar de langa mine a o splendoare de crap de 9.86 kg. Eu am sa merg tot timpul pe aceasta balta si va urez fir intins si voua “pescari adevarati”.

10. Florin……
    marți, octombrie 30, 2012 @ 14:03 PM

E peste, rar…. Dar e!

11. florin
    sâmbătă, ianuarie 19, 2013 @ 01:28 AM

acest mesaj este pentru pescarii adevarati ;in aceasta balta e pesta cat in toate baltile de la fulga ten si crap de peste 15 kg .dar ca esista un dar trebuie sa sti unde sa dai cand sa dai si cu ce sa dai ca sal prinzi .ca vorba paznicului vi cu viermi si o lanseta si arunci la 15 m “si nu e peste domne”eu personal am prins mereu cate 30 40 kg septembrie si octombrie 2012 .adevarat ca merge la barcuta dar am vazut ca sa luat si cu racheta .balta are niste secrete cei care le afla prind mult peste .pentru mine ramane cea mai buna balta din prahova .ne vedem in mai pe balta

12. andu
    miercuri, ianuarie 30, 2013 @ 21:31 PM

dragi pescari merita sa veniti pe aceasta balda,eu am fost anul trecut si am prins si ciortanei la cca 1 kg dar si caras , apa nu e chiar asa de mica , are in unele locuri peste 1 metru anul trecut a fost populata 6 tone de crap dar se mai prinde si ten foarte frumos chiar si peste 3 kg asa k treb sa incercati . fir intins!

13. Mihalache L
    sâmbătă, februarie 2, 2013 @ 15:46 PM

am incercat si eu anul trecut. nu merita banii

14. Manolache B.
    vineri, februarie 22, 2013 @ 09:21 AM

numai cat bricheta. si nici nam vazut pa alcineva sa scoata mai mult. astia de scriu da bine sunt deai lor. nu merita nici banii nici timpu pierdut

15. David din Mizil
    luni, martie 4, 2013 @ 12:32 PM

nu e vorba de peste maruntis ca distractia conteaza. Dar ar putea sa lase din pret ca ar avea clienti mai multi

16. Pescarelu
    vineri, martie 15, 2013 @ 08:39 AM

sa deschis balta. au anuntat si pretul 120 RON/ zi. hai la pescuit

17. costel radu
    sâmbătă, martie 23, 2013 @ 18:03 PM

60 lei/12 ore

18. Catalin
    luni, martie 25, 2013 @ 14:45 PM

Eu am copilarit aici,e peste f mare si mult daca sti sa l prinzi.Fara 15-20 de kg nu pleci daca sti sa dai dupa el.Cei care stiu cu ce se mananca pescuitul pleaca cu ceva peste acasa,amatorii prind doar brichete))).Eu personal eliberez pestele,voi faceti cum credeti.

19. braconierii
    vineri, aprilie 12, 2013 @ 10:47 AM

Nici la braconierii nu au prins crap in balta aia…daca vreti crap vorbiti cu sefu ala gras care vine cu atv-ul (nea Culita)si va duce el in balta cu crap….ii dai si lui 50roni….si acolo prinzi sigur

20. ionut
    sâmbătă, iunie 8, 2013 @ 12:24 PM

Buna ziua pescari.Eu merg de cel putin 10 ori pe an la acesata balta si pot sa va spun ca aproape tot timpu am fost multumit.
    Daca descoperi cu adevarat secretele acestei balti veti fi multumiti.
    Fir intins!!!

21. mihai
    joi, iulie 11, 2013 @ 21:11 PM

fratilor de ce nu va duceti la balta de 60 ron si sigur prindeti crap acolo.

22. IONUT
    duminică, iulie 14, 2013 @ 13:54 PM

Buna pescari,
    Am fost pe data de 10.07.2013 pe balta si spre surprinderea mea am vazut cum in dimineata acelei zile au venit baietii care admistreaza balta cu doua transporturi de crap si cteno destul de frumos si multicel. Ei au spus ca au populat ci 2000 Kg, cred ca este destul de real, pestele frumos din ce am vazut.
    Pescuitul a mers bine pentru o zi de iulie comparabil cu alte balti, cxirca 10 kg de crap de la 600gr la 2 kg si caras cam 6 kg.
    Eu zic ca merita…..fir intins.

23. Gigi Badea
    miercuri, august 21, 2013 @ 11:17 AM

Prost de tot nu merita banii

24. manu
    vineri, august 23, 2013 @ 10:18 AM

La balta majoritatea zic ca se duc sa se recreeze; nene lasati acasa manelele date la maxim, de urlat si tipat copiii in parc sau alt undeva unde nu sunteti taxati .Caci pe langa voi care va plangeti banii mai sunt altii care vin la hobiul pe care il au si sunt constienti de risc cand pleaca de acasa .Intradevar pestele mananca mult in larg datorita navomodelistilor care il servesc in bucatarie ;pe ei i-as suprataxa;oameni care nu toti dar majoritatea habar nu au sa arunce 4 lansete pe acelasi tronson fara sa bage vecinii in boala.Cu alte cuvinte peste /sunt /dar trebuie umblat mai bine la regulamentul baltii si cu rabdare vine si la cei mai putin priceputi si linistiti .Pe balta asta am fost de trei ori am prins nu cu tona dar select pentru un pescar /ciortan1.5///2 kg arox 8kg .Nu merg sa fac socoteli ca de banii aia luam cat peste din hala sau am dat si nu am prins.Multi spun ca este peste brichetar ; a dat cineva drumu la amaratul ala de brichetar inapoi ; nu il luam la pisica de ce sa creasca .Stiu toti vizatii o sa spuna ce au spus mai sus apropo de angajati .as vrea sa fiu o zi acolo angajat sambata sa dau afara galagiosii cheflii care injura fara a tine cont ca vecinul de langa el este cu sotia , pe manelisti metalisti sau ce vor ei.Oricum balti bune in PH nu prea avem macar sa ne respectam reciproc si cred ca ne intoarcem dupa o zi la balta fara nervi si cu bucuria unei zile petrecute in natura ……SALVE

25. FISHPLAN SRL
    duminică, martie 2, 2014 @ 14:57 PM

Incepand cu data de 01.03.2014 s-a deschis oficial sezonul de pescuit pe balta COLACU din Boldesti-Gradistea.
    Taxa pentru 2014 va fi de 60 lei 12 ore/120 24 ore.
    Balta va fi populata lunar cu crap din productia prorie.
    Va asteptam.

Vânt: 2 m/s E
Rafale de vânt: 6 m/s
  • Comunitate Pescari

2011 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 4 mai, 2011. Adresa ip: 54.198.34.238