Balta Branesti 3 – Ilfov

Acces balta Branesti 3

Mergeti din Bucuresti spre Branesti (DN3), iesirea prin comuna Pantelimon. La intrare in comuna Branesti faceti drepta, treceti de calea ferata si intrati pe a doua strada la dreapta, in maxim 500m ajungeti la balta Branesti 3.

Drum Bucuresti Branesti

Detalii balta Branesti 3

Balta Branesti 3 este una din cele 4 balti existente in jurul comunei Branesti. Branesti 3 este o balta neingrizita deoarece pe maluri si in apa sunt destul de multe gunoaie. Locuri putine de acces cu masina pana la malul apei.

Regulament balta Branesti 3

• se poate pescui cu maxim 4 lansete
  • Taxa este de 60 ron / 12 h.

Galerie foto balta Branesti 3

Fotografii realizate si trimise de Lucian.

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Ilfov

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Ilfov, nu la foarte mare departare:

1. Balta Boltasu 1 – Ilfov

20 comentarii

1. Lucian
    joi, mai 20, 2010 @ 14:50 PM

Urat,nu prea am prins,nu ca nu ma pricep dar langa noi era unu “profesionist” cu scule jmechere si nici ala nu prinsese mare lucru. In plus erau pesti mortii si multe gunoaie. Nu mai merg aici. Am vazut eu cu ochii mei pe un taran (localnic) care venea de la Branesti2,cu o sacosa plina de peste.Cred ca avea in jur de 10-15 kg de peste in sacosa. Asta se intampla pe la ora 12:00.La ora aia noi aveam la activ cam 4-5 carasi prinsi.Pe Branesti2 cica se da numai la undita si e peste mult. Ghici ce scule avea taranul…niste undite de trestie….facute de el :) )

2. Adrian
    joi, septembrie 16, 2010 @ 01:28 AM

Daca doriti sa va bucurati de natura, sa beti o cafea, sa cititi o carte, sa fumati o tigara in aer liber, atunci va puteti dulce pe balta BRANESTI 3; in niciun caz sa nu va ganditi ca ati vrea sa prindeti si peste. Am fost acum 2 zile si am reusit sa prind toata ziua doar 2 ciortani. Am folosit momeli variate dar, degeaba. Tin sa mentionez ca paznicul a fost foarte prompt. Nici nam apucat sa intindem sculele ca a si venit sa ia taxa pe la ora 7 (sa nu cumva sa vedem ca am venit degeaba la balta si sa plecam). A fost prima si ultima oara cand m-am dus acolo. Fir intins!

3. claudiu 197
    marți, octombrie 26, 2010 @ 14:01 PM

Am fost sambata 23 10 2010 pe balta Branesti , am luat vreo 6 kg de peste ,caras 4-5 bucati dar ca palma ,crap romanesc la 2 kg si la 1 kg aprox. . Am platit 50 lei ,peste are dar e pe toane cand vrea el musca cand nu salutare ,am stat si cateva ore fara sa miste nimic .Nu stiu daca mai revin ,prea mare mizeria pe mal .

4. nica
    vineri, martie 25, 2011 @ 11:27 AM

bucuresteni sun forte rai ieu stau in branesti si sunt multumit de balta a si gunoaiele tot bucuresteni le arunca pacat de coltu asta de natura ne batem joc de el a si peste se prinde bine daca sti sa dai la peste

5. nica
    vineri, martie 25, 2011 @ 12:48 PM

azi 26 03 2011 a venit primu pescar sper sa ia ceva

6. nica
    luni, aprilie 4, 2011 @ 10:15 AM

of nu merge balta deloc am fost ieri la peste am prins mai nimic caras de nici 100 grame ie jalnica nu o recomand nimanui

7. cristi
    luni, mai 9, 2011 @ 17:17 PM

da buna balta merge bine , caras la undita ,restu depinde de porumbul pe care il folosesti . e buna

8. cristi
    luni, mai 9, 2011 @ 17:24 PM

lumea vorbeste dar eu am facut o treaba de nota 200 ,am luat sambata 07-05-2011 15 kg de caras si 3 mai maricei ;la vreo 2 kg si ceva mai mult de atat ce sa zic am dat numai la cocolos si rama pe montura am pus boaba uscata ,la ora 5 am fost pe balta si la ora 19 am strans , eu sunt multumit

9. dan
    vineri, mai 20, 2011 @ 20:47 PM

am fost sambata pe data de 14 mai 2011 la branesti 3 si mi se pare o balta foarte buna se prinde caras la patratica mica de mamaliga si rama iar daca ai sanse sa prinzi si cate un crap e si ma-i bine,eu o recomand celor care sant adevarati mincinosi.

10. LUCIAN
    joi, iunie 2, 2011 @ 20:45 PM

Este o teapa mare nu isi merita bani :) ))

11. tatian
    marți, iulie 12, 2011 @ 02:37 AM

Eu am fost pe Branesti 3 07.06 2011 am prins 8 ciortani la vreo 2 kg si vreo 2 kg caras numai la bonduel,dar am avut si vreo 2 rupturi,vreau sa ma duc sa incerc la porumb uscat

12. vali
    sâmbătă, septembrie 24, 2011 @ 12:09 PM

Am fost pe Branesti 3 acum 1 saptamana si am prins 12kg(numai crap+1 ten)…greseala am facuto ca am plecat de acasa fara minciog…am scapat vreo 7 bucati maricele la mal…ma voi duce si asta seara in acelasi loc…sa vedem…

13. Eu_Romanul
    duminică, august 5, 2012 @ 03:12 AM

PENTRU CEI CE SE DAU MARI PESCARI PE ACEST SITE, VA ADUC LA CUNOSTINTA,FAPTUL CA,BALTA – BRANESTI 3 ,E O BALTA ABSOLUT SUPERBA PENTRU PESCUIT….PE LINGA FAPTUL CA, PRETUL E DESTUL DE ACCESIBIL/60 Ron -12 ORE/ IN PLUS , BALTA E POPULATA CU PESTE ,,,,FOARTE MULT/- CRAP-FITOFAG-THENO-NOVAC-CARAS/ !!!
    ..CEI CE VA PLINGETI DE BALTILE BRANESTI 2/20 Ron/- BRANESTI 3/60 Ron/ CIT SI, DE BRANESTI 4/100 Ron/ / CERT SUNTETI “”PESCARI”" DE “”"DUMINICA”" !
    PE LINGA FAPTUL CA, ACESTE BALTI-ALE COMUNEI BRANESTI, CA PEISAJ ESTE SUBERB,VA ASIGUR CA, SINT BALTI C EMERITA TOT INTERESUL PENTRU A PESCUI,,,LA CRAP,,CARAS ETC!
    NU UITATI CA, VOI CEI CE VA PLINGETI DE ACESTE BALTI,,,,,,SI,DE VREMEA DE AFARA ,EXTREM DE CALDUROASA, CANICULARA, FAPT CE ,IMPIEDICA – CAPTURAREA PESTILOR,,,,,,!!! DA! RECUNOSC SI, FAPTUL CA,,,,,BALTA BRANESTI 3 CIT SI, BRANESTI 2 SI, IN SPECIAL BRANESTI 4, AR FI CONVENABL PENTRU PESCARI,DORITORI DE O PARTIDA FRUMAOSA DE PESCUIT SA CUNOASCA LOCURILE PROPICE PE ACESTE BALTI !!!
    MENTIONEZ FAPTUL/Va dau un pont-VALOROS!!!/ CAUTATI SA DATI PE BRANESTI 4,IN SPECIAL PE SUB-PADURE ,NU! NU LA CASUTE,LINGA CEI CE ADMINISTREAZA BALTA ! PE BRANESTI 3 SINT LOCURI PE LINGA CASE, PE SUB-PADURE LA COTURILE 1 SI 2 CIND VI DINSPRE BRANESTI 2 ….! SI, IN APROPIEREA DIGULUI DINTRE BRANESTI 3-4 ! CAUTATI,IN ZILELE ACESTEA CANICULAREA, LOCURILE CU APA ADINCA SI, MULTA UMBRA! REPET!!! PE SUB-PADURE!
    ACUM CIND SCRIU ACEST ARTICOL,AZI-05-AUGUST-2012/ E ORA 03 /DUMINCA DIMINEATA ,MA PREGATESC SA FUG LA PESCUIT, PE BRANESTI 3 !
    FIR INTINS,,,,,,,,,,!

14. gigi kent
    joi, septembrie 27, 2012 @ 15:07 PM

ba baiatule am fost si eu de vreo 5 ori,branesti 2,3.si nu-i solz de peste in balti.paznici nesimtiti,taxe aiurea,neamenajate si putine locuri.

15. Mr.JoKeR
    luni, mai 13, 2013 @ 18:26 PM

In Branesti 3 se fac multe hotii si golaniii.. cum ar fi:
    Paznicii aceia vin devreme ca sa ia banii la oamenii deoarece stiu ca nu au cum sa prinda peste.
    In primul rand in acesta balta inainte de o partida de pescuit “Liderii“ acestor balti baga la pastile in balta pana il gaseste dracii pe peste,plus de asta ca mai scade-creste apa in prostie ca sa nu prindem nimik,hotii si golanii in plm (numai sa furati ai drc oameni)!

16. anut
    sâmbătă, septembrie 21, 2013 @ 21:04 PM

branestiu ieste o balta foarte ok acum 2 zile sa populat cu circa 3,5 tone crap din cea ce am vazut ieu ieu mor pe asti de iau foc ca vin paznici sa le incaseze bani cred ca pentru iei ar fi bine sa vina sale incaseze bani dupa ce baga 7 8 kg la porbagaj asitia iau foc care sint obijnuiti cu 50 ron sa ia 35 40 kg de peste Ieu unul sint multumit si de prestatia pznicilor si de randamentul balti fir intins baieti

17. florin
    miercuri, februarie 5, 2014 @ 11:54 AM

acolo stau ieu florin brnesti strada oltului nr 21 si poti sa prinzi ce vrei tu la lanseta si la undita ieu an prins 85k la lanseta numai crap la viernusi la rams bonu ie 50 lei

18. florin
    miercuri, februarie 5, 2014 @ 11:56 AM

am stat 2 zile si 2 nopti

19. florin
    miercuri, februarie 5, 2014 @ 11:57 AM

ieu am 10 ani si am 98 de lansete

20. mihai
    sâmbătă, mai 24, 2014 @ 13:26 PM

Nesimtire pe fata, comentati numai prostii “pescari de duminica”????? cand sa vi bai omule ca nu suntem pescari de meserie ,o facem de placere, iar cand dai 50 ron te astepti sa prinzi macar unul cat palma dar cand vezi ca trage odata sau de doua ori parca iti piere tot cheful. Baltile pastilate asta chiar am patit-o. Un prieten de-al meu se duce pe balta vinerea iar a doua zi cand ne-am dus si noi cu el “cucu” 5 trasaturi toata ziua. Binenteles ca venea weekendul si le mancam noi toti pestii dar nu spun cat au produs.

Lasă un comentariu

Prognoza septembrie 4, 2014
28°C
  • Comunitate Pescari

2010 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 20 mai, 2010. Adresa ip: 184.72.69.79