Balta Caldarusani – Ilfov

Acces balta Caldarusani

Mergeti din Bucuresti spre Balotesti (DN1), in Balotesti faceti drepta spre Moara Vlasiei, treceti de drumul care duce la Manastirea Caldarusani si pe partea drepta o sa intalniti un drum pietruit, urmati drumul pietruit pe langa padure si mergeti tot inainte pana la balta Caldarusani.

Drum Bucuresti - Caldarusani

Detalii balta Caldarusani

Balta Caldarusani este o balta frumoasa unde puteti avea parte de o partida de pescuit reusita. Pe balta Caldarusani se pescuieste doar ziua intre orele 5:00 si 20:00. Paznici baltii va pot duce cu barca proprie pe calalalt mal unde sunt pontoane special amenajate.

Regulament balta Caldarusani

• se poate pescui cu maxim 4 lansete
  • nu se retine stiuca si salaul
  • se pot retine 10 kg de peste, se retin pestii cu greutatea cuprinsa intre 1 kg si 5 kg
  • este interzis pescuitul la bomba
  • se poate planta cu navomodele

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Ilfov

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Ilfov, nu la foarte mare departare:

1. Balta Boltasu 1 – Ilfov

35 comentarii

1. sorin
    miercuri, iulie 14, 2010 @ 22:04 PM

lacul caldarusani hai sa va zic am fost la o partida de pescuit pe balta la caldarusani dupa ce ca nu vin pescari ,taxa este de 1 mil 5 sute pe zi ai voie sa dai cu 5 lansete cam scump dar k in fine dupa 7 zile de pescuit =10 mil 5 sute am prins un crap la 6 kg si am fost vizitat de un grup de 8 paznici care mi-au vb urit si era cit pe ce sa plec si batut acasa adio lac caldarusani bineinteles fara peste care a fost confiscat

2. dan
    marți, decembrie 21, 2010 @ 15:21 PM

acesti patroni de balti sunt foarte suspiciosi in momentul cind mergi pe baltile lor, de cele mai multe ori au dreptate si de aceea partidele de pescuit se transforma intr-un stress, si mie mi s-a intimplat sa patesc acelasi lucru pe balti renumite( ticabesti) si rami cu un sentiment amar , cel mai bine este sa nu mai mergem pe acele balti.

3. florin_paliu
    sâmbătă, aprilie 2, 2011 @ 00:21 AM

Bai baieti nu v-a lasati intimidati de patroni de balti de paznici de la balti un sfat prietenesc permis de port arma si v-a supara ii ciuruiti k, pe caini am fost la floarea popestiului si am luat in crap de 7 kg si ai voaie numai 6 si cand sa plec au venit fratii boxiori din popesti sa ma bata am scoas arma si i-am ciuruit nu am stat la discuti imi luam bataie pt un kg de peste?
    asta e mentalitatea lor stai ma a prins unu mai mare lasa-l sa il i-a acasa nu vii cu bataia k, la un moment iti gasesti nasu ………! fire zbuciumate baietii….!

4. florin_paliu
    sâmbătă, aprilie 2, 2011 @ 00:22 AM

Sorine incearca tata fundulea sau balotestiu ….si ieftinache si prinzi daca gasesti ziua buna te joci

5. adi
    miercuri, aprilie 13, 2011 @ 20:03 PM

am fost la floarea popestiului si am depasit 1kg peste limita a venit administratoru si mi-a cerut 20 ron pe kg cu toate ca ma duc saptamanal la aceasta balta.aveti grija sant ginitori pe balta deobicei bosorogi care se plimba pe langa tine.nu faceti imprudente sant periculosi .

6. Catalin
    sâmbătă, aprilie 30, 2011 @ 12:46 PM

Paznicii de aici sunt foarte nepoliticosi. Vorbesc urat cu clientii si nu dau nici bonuri pentru banii incasati. Era sa iau bataie. Stati departe de balta asta.

7. Lupu
    sâmbătă, iulie 2, 2011 @ 16:04 PM

moara vlasiei forever:X

8. corica
    vineri, septembrie 2, 2011 @ 13:29 PM

ASTA INSEAMNA SA PESCUIESTI SPORTIV SI CU BANII LUATI SI BATUT SI …..,ASA CA PLECI ACASA SPORTIV.

9. coconu
    miercuri, septembrie 28, 2011 @ 11:08 AM

am fost anul asta la caldarusani e frumoasa balta in schimb esti monitorizat de paznici are si peste a scazut si taxa ak e 60 ron

10. mihai savu
    vineri, februarie 10, 2012 @ 20:10 PM

am fost pe multe balti,albele,cea de 120 roni la preotu’l,ff respectosi,trebuie sa respecti regula de 6 scule,,este ff okbuturugeni magura la fel 60 ron 24 super ok,,ce spune’ti voi,sunte-ti fraieri k va duceti si dati bani,va comanda pe bani vostri,treziti’va,vb colegului de mai sus,scoate arma daca sunt violenti si trage,apoi mai batei putin,,ei fac talharie pe banii tai,in loc sa te duci sa te relaxezi,bine’inteles platind o taxa de te doare capul pt nimic..in afara iti faci permis pe toate baltile,pescuiesc cum vrei cat vrei,iar daca vrei sa iei peste acasa il platesti la un pret ok..curat,liniste tot ce vrei,,,,in romania este legea jungllei dai bani si trebuie sa te bati chiar daca ai platit,ajungi acasa batut,fara bani si peste..sfatul meu,te duci dai taxa si ii bagi un sac de carbit,,daca nu ar mai fi prosti sa dea bani aiurea nu ar mai face figuri,,mergeti in bulgaria la peste este aproape si fac orice pt clienti lor…treziti’va romani,gata cu furatul si prostia…o seara buna..respect tuturor

11. pt toti nemultumitii de aici
    marți, martie 20, 2012 @ 20:01 PM

pescuiesc de 2 ani pe caldarusani..si nu am avut nici o problema niciodata…si platesc nu 60 de ron ..ci 110…(plantat)…daca…nu stiti sa va purtati pe balata..nu mai veniti..aici..! in 2 ani ..nu am vaz nici o problema..si nu sunt pescar de duminica…!..la 2 dim sunt pe balta..pt a ocupa loc..daca locul pe care dau este ocupat..f bine..merg mai deparete..k are balta” peste:)…paznici..sunt ok..atat timp kat nu se face balamuc pe balta..ma refer la manelisi de duminika..si gratargii!..asa.k..lasati comenturile negative deoparte..dar daca dati duminica la peste..atunci..eu sunt lamurit..:)

12. RAQ
    marți, aprilie 10, 2012 @ 10:32 AM

Eu stau aproape de balta nu am fost niciodata sa pescuiesc .decand a trecut la privat da tin minte ca am fost cu un unchi dal meu acum vreo 10 ani si au venit niste melteni parnaiasi sa ceara taxa deci cam asta e treaba baietzi niste cocalri de paznici ca pana la urma cine draku se angajeaza paznic pe balta recomand fundulea 2
    0 conditi dar macar are balta peste ,mai bubos da este pana mea am prins pe vreme, urata ai voie la baomba racheta electrosok tot ce vrei ; chiar m-am simtit bine am prins si peste 5 kg caras in martie pe un vant de imi lua lanseta de pe suport .FIR INTINS

13. MATEI
    marți, mai 15, 2012 @ 05:20 AM

AM AUZIT CA SE PRINDE BINE SI FARA STRES , PE LACUL MORII…..CE ZICETI.

14. vali
    joi, iunie 14, 2012 @ 21:17 PM

Abea m-am intors de la balta! taxa este de 60 lei pt. 12h si am avut voie cu max 4 lasete! Am prins putina platica si 2 carasei (cam 2kg si ceva total)! ce nu mi-a placut deloc este faptul ca sunt foarte multi pesti morti in balta! eu nu o sa mai revin niciodata pe balta asta de la caldarusani! plus ca s-au plimbat toata ziua cu barca ca sa stranga pestii morti de pe balta doi pasnici!

15. cristi
    luni, iulie 2, 2012 @ 15:09 PM

am fost ieri 1 iulie 2012 la balta caldarusani..am platit taxa 60 de lei..maxim 4 lansete..am prins un caras si 5 platici pana la ora 14..era fff cald..apa era fierbinte…niste pescari langa mine au luat la 6 dim 2 ciortani la nici un kg..apoi au venit baietii cu taxa si au spus k retinem 5 kg de crap intre 1,5 si 5kg..5 kg de caras si platita fara numar..erau fff multi pesti morti pe balta..apa murdara rau..ce sa zic..as mai incerca odata spre toamna..la niste temperaturi normale

16. Octavian
    duminică, iulie 8, 2012 @ 17:32 PM

Am fost azi la balta, spre deosebire de comentarile de mai sus eu am fost foarte multumit, am luat la doua lansete 3,5 kg platica, de la 5.30 la 15.00, paznicii au fost de treaba ,au dat si chitanta la taxa, a tras continuu pestele, cu anumite pauze la amiaza, din pacate crapul nu a tras, poate ca n a fost ziua mea , in rest fff multumit.

17. gheorghe
    luni, august 6, 2012 @ 16:36 PM

Asta cu comentariul “pentru toti nemultumitii” crede ca toti suntem chiar atat de prosti incat sa nu ne prindem ca el are o legatura directa cu balta, si trebuie sa incerce sa disipe antireclama. du-te ma nene tu pe balta asta si pescuieste pana epuizezi tot peste de acolo. intai sa invatati sa respectati oamenii care vin sa cumpere ceva de la voi si va platesc atat cat cereti, si apoi sa va ridicati cu pretentii. dar ce spun eu aici, cand voi sunteti de fapt niste retardati analfabeti, care habar nu aveti sa scrieti corect romaneste cel putin, ce sa mai vorbim de bun simt sau alte trasaturi mai elevate… v-ati trezit peste noapte mari proprietari de balta si va credeti niste mici Dumnezei. vai de voi si de sufletele voastre.

18. Florin Tache
    joi, august 23, 2012 @ 19:06 PM

21august 2012 am fost la Caldarusani am pescuit ce o undita siam luat o gramada de platica’niste baietilangamineau pescuit cu patru lansete si auluat cateva bucati mari dimineatza,fratele meu a prins la lanseta cel mai mare caras pe care l am vazut eu intr o balta.
    balta e buna merita

19. costirock
    marți, decembrie 25, 2012 @ 23:37 PM

Eu am fost pe Caldarusani de vreo 10 ori in 2012 si am fost multumit de fiecare data de ce peste am prins si de paznici ,pe care daca ii respecti te respecta!
    Mentionez ca peste mare se prinde doar daca dai dupa el (plantat, momit,rabdare,monturi speciale de crap si mai ales boilies deoarece la orice altceva se baga platica si caras).AM CAPTURAT crap de 5 kg cteno de 2,3,5 kg ,ciortani de 1 fara numar ,salau mare l-am eliberat,somn la fel etc.

20. surdu
    sâmbătă, februarie 9, 2013 @ 11:48 AM

… in ea de balta drum ,bani cheltuiti , rabdare, si prind un crap d 7 kg si dupa ceva vreme sunt inconjurat de cativa consateni martalogi s ai arat pestele , si ca depaseste cantitatea admisa si sa mai platesc cativa zeci de roni in plus sau s al eliberez.. aia sunt adevaratii braconieri : ))

21. ion
    joi, martie 7, 2013 @ 12:05 PM

vreau sa merg si eu la caldarusani traseul dela ploiesti pe unde este

22. Andrei
    miercuri, martie 20, 2013 @ 09:30 AM

Din cauza asta nu mai sunt pesti in apele salbatice si trebuie sa dam bani la diferite balti. Toti vrem sa luam acasa tot pestele pe care il prindem, daca in regulament scrie ca nu ai voie mai mare de 5 kg, foarte bine ca ti-a dat drumu la pestele de 7 kg. Tot vad ca va plangeti aici ca sunt paznicii nu stiu cum, dar nu zice unu ca domne vroiam sa iau mai mult decat permite regulamentul. Asa s-au obisnuit romanii, regulamentul sa fie inexistent. Daca nu sunt paznici seriosi care isi fac treaba, vin meltenii cu sacul de rafie si pana nu mai e un peste in balta nu se lasa. Pe olt sunt sute de km de setca, pe dunare tot asa, d-aia nu mai prinde nimeni peste, d-aia dati bani la balti, ca in loc sa luati acasa 2 3 pesti pana in 5 kg ati umplut porbagajele la dacii. Foarte bine va fac paznicii, ca voi nu intelegeti cu vorba buna.

23. Ss
    duminică, aprilie 7, 2013 @ 12:12 PM

Ai dreptate Andrei…am fost pe caldarusani anul trecut si de cand a venit paznicul …am stiut regulamentul si conditiile in care pescuim ..nu te obliga nimeni sa stai …o balta buna …liniste..un paznic destul de civilizat . Peste ..nu cine stie ce dar am fost la relax asa ca platicile prinse mi-au adus fericire mai ales ca una depasea 1kg , am sa revin cu drag

24. valy
    luni, aprilie 8, 2013 @ 10:14 AM

Asta cu limita de peste eu cred ca ar trebui respectata, chiar scazuta, vrei sa mananci peste, mergi la magazin, e destul, vrei la pescuit, mergi la distarctie si un 3Kg e arhisuficient ( asigurat de administratori baltii iar pretu sa fie conform cu cantitatea), ar trebui sa fie o distractie nu scopul de a face rost de hrana pe un an de zile cu cateva zeci de lei
    In Germania pe orice balta te duci nu iei nici un peste acasa si ca sa pescuiesti dai un examen pentru permisul respectiv, nu exista varianta in care platesti o taxa la balta, nu, vrei sa pescuiesti odata in viata ta, dai examen si iti iei permis, apoi dai la peste
    E adevarat ca paznicii de la noi sunt praf, regulamente de doi lei, balta nepopulata si de aici tot scandalu
    Dar daca ti-ar spune ca nu ai voie cu masina in locul de pescuit, ( ca sa dispara sentimentu de furaciune) doar echipamentu adecvat, ar asigura peste in balta sa se distreze omu, iar omu ar intelege ca are voie Xkg, oare ar mai fi scandal?

P.S. cineva care cunoaste fenomenu pecuit ( tot ce am prins am eliberat)
    As vrea sa zic fir intins, dar nu stiu daca prindeti altceva decat sperante, pacat de pasiunea asta a noastra

25. valy
    luni, aprilie 8, 2013 @ 10:29 AM

Apropo, am uitat sa va zic o balta foarte interesanta, se numeste Balta Corbeanca, da ati ghicit, acolo la tataia Tantareanu, in interioru parcului, pe malu exterior nu ai voie
    Anul trecut prin luna iunie am inceput constructia unei case chiar in capatu baltii, la intrare, si am avut timp de 3 luni ocazia sa urmaresc balta, se pescuieste doar 12 ore, parca era 80 de lei cu 5Kg retinut, 4-5 lansete, (am vazut plase dar sunt cu acordu lui tantareanu, deoarece erau vizibile si actiunea se defasura ziua)
    Peste?!!, grupa mare, mergeam pe malul lacului si le dadeam painea ramasa de la masa mea si a colegilor, veneau ca porcii la troc, cred ca cel mai mare vazut avea 7-8 KG, asa il apreciez eu, caras,crap, cteno, si somn cica era dar nu am vazut, am pescuit pe ascuns cu un ac si o sfoara, in care puneam paine, in juma de ora prindeam 5-6 bucati, ne era si teama, erau atat paznicii balti cat si cei care se ucupa de parcul de case( va spun ca felul in care prindeam eu, nu se compara cu pescari care plateau)
    Am vazut pescar care au prins peste si care nu au prins, insa peste e grupa mare si nu ii da nici de mancare, depinde de cum mananca
    exista un singur paznic cu care ai tangenta si care e foarte OK, nu am pescuit niciodata cu undita acolo, ca nu am avut timp, cam asta a fost experienta mea

26. Pt Gheorghe ! Din partea ( PT TOTI NEMULTUMITII DE AICI)
    luni, aprilie 29, 2013 @ 18:26 PM

Auzi prietenas”…Eu nu am nici o legatura cu Balta…decat atunci cand imi plantez sculele pe care tu nici in visurile tale cele mai aprige nu o sa le ai..cand o sa bagi si tu 3000 de euro in scule..( pe putin) atunci sa ai pretentii sa faci un drill cu un peste over 8 kg sau de ce nu 12 kg…si da ai auzit bine 12 kg am adus la mal pe aceasta balta pe care tu nu reusesti sa prinzi decat platica care ma exaspereza si pe mine rareori!…sezi mumos” si contiunu sa dai la bambine” si nu mai tipa k sunt agramat..intamplarea face k eram obosit…exact dupa o partida pe aceasta balta!..Unde tu daca vi sa dai la undita” o sa ma vezi pe mine la Corcodus”…cum fac drill dupa ora 10 am. te-am pupat profesore’ de Romana! :)

27. Anonim
    sâmbătă, iunie 8, 2013 @ 20:49 PM

Am fost pe balta caldarusani si pe langa faptul ca pestele peste 2 kg mi-a fost confiscat de paznici , am mai dat si de un cetin de asazis proprietar de teren care a inceput sa injure si sa tipe la noi ca suntem pe terenul lui , unde noi platisem bineinteles, aproape ca sa ne ia la bataie , aveti mare grija cu balta CALDARUSANI e un fel de TEXAS acolo, eventual duceti-va pe jos masinile nu le bagati acolo ca riscati sa ramaneti fara ele sau sa vi se vandalizeze de acei turbati de “”proprietari de terenuri” NU RECOMAND!

28. Daniel
    duminică, iunie 9, 2013 @ 08:54 AM

Balta de tot rahatul si oamenii care o pazesc tot de rahat nu va duceti ca o sa regretati

29. salaul
    marți, iulie 30, 2013 @ 22:02 PM

ooooffff mai baieti va vaicariti ca niste babe…asa va trebuie daca le umpleti buzunarele smecherasilor care “administreaza ” niste balti luate asa cum au fost luate…mde suportati daca va plac “crescatoriile” ..sunt baltile lor si fac ce le trece prin cap iar voi le incasati …asta e…unde epescuitul de odinioara din delta sau de pe cursul Dunarii? mai bine..incercati in cada…

30. MASCANNECULAI
    joi, august 15, 2013 @ 17:49 PM

azi 15 august am fost cu familia la caldarusani la un gratar find ziua mea si sa fac si o partida de pescuit credetima am ramas cu un gust amar nu va lasa administratoru decat sa luati platica si caras dar asta lipseste cu desavarsire de rapitor si alte speci nici vorba nu va mai spun ca vin cate 8 gealati de 2____3 ori pe zi sa verifice juvelnicu conditiile lasa de dorit nu mai zic ca dati bani degeaba asa ca ,cautativa alte balti ca si eu fac la fel fir antins la toti pescari dar nu la CALDARUSANI.

31. vali
    marți, septembrie 24, 2013 @ 20:35 PM

Salutare,,,citesc comentariile si nu imi vine sa cred,am pescuit pe balta asta de vreo 4 ori anul asta(2013),obisnuiesc sa pescuiesc in partea cea mai salbatica a lacului(la iesire din gradistea,partea opusa de moara vlasiei) prima partida a fost in luna mai(4 nopti) patru bete plantate in buza stufului si 4 bete aruncate(jumatatea lacului) in prima zi la cele aruncate am facut scurta la mana(platica si caras) la cele plantate am avut 2 trasaturi,,una cu un crap de 8 kg si o ratare,,ca sa nu lungesc povestea la cele aruncate numai platica si caras,,nada ttx,pufuleti miere,patratica,(caras 5kg limita si platica cata poti…dar sunt pescar de CR) SI ACUM INCEPE DISTRACTIA :A 2 a noapte am avut 6 trasaturi din care 5 au fost in ac– crapi intre 5 si 14 kg,,,cel mare a tras la 4 dimineata,,, a 3 a noapte am avut doar 2 trasaturi,,un ten de 3,2 kg si un crap de 2,5 kg,,insa ultima noapte am avut o surpriza f placuta….4 trasaturi..la 23:30 – crap 13,6, crap 9.3 kg, cteno 11 kg , crap 6 kg…am uitat sa va specific nada: boiles si boabe de porumb uscate,,am plantat cu pneomatica,,,,,,,,Dupa parerea mea este o balta f buna avand in vedere ca am platit 200 lei pt 24 ore dar am avut si capturi frumoase,,,,intradevar nu toata lumea isi permite balta de 200 lei dar daca esti pescar adevarat si iti place sa prinzi peste pentru relaxare si distractie merita,,,,IN legatura cu paznicii: veneau doar dimineata dupa 7 si seara dupa 5,,intradevar controlau la juvelnic dar cum eu nu retin pestele tineam salteaua de primire si sacul pe mal,,nu m-au deranjat apsolut deloc,chiar au fost amabili,,acum depinde si cu ce atitudine le vorbesti,,daca le raspunzi ca si cum balta aia ar fi a ta probabil ca baietii iti arata ca nu este a ta :) ) PESTII MORTI : Nu am vazut pesti morti pe partea aceasta de balta,,intradevar la manastire am vazut,,se spunea anii trecuti ca balta ar fi otravita sau ca ar fi o punga de gaz sub lac si de aia mor pestii,,nu stiu sa zic exact ce se intampla..CONCLUZIA PERSONALA ; Eu am avut rezultate la fiecare partida dar pt ca imi dadeam si interesul sa le plantez bine si sa nadesc locul pe timp de zi,,PS: PENTRU PESCARII FOMISTI: fratilor nu mai carati peste cu remorca acasa,,de aia va si plangeti cand mergeti la peste ca nu se prinde sau ca nu are balta peste,,,daca tot prinzi si iei acasa de unde vrei sa mai fie peste,,,,,va vaitati ca dati bani multi (taxa balta) asa meritati sa ia pielea de pe voi ca sa nu mai veniti pe balti si sa plecati cu portbagajele pline,,,din cauza voastra pe unele balti te dispera patronul la juvelnic si la portbagaj,,ca veniti voi nesatulilor…….HUAAAAAAAAAA FOMISTILOR……………………….FIR INTINS SI CAPTURI ZDRAVENE Pentru CR si FIRE MOARTE PENTRU FOMISTI….

32. daniel
    vineri, februarie 7, 2014 @ 19:58 PM

bravo vali tata,ai perfecta dreptate mai ales ca cei care se vaita sint tocmai cei ce strica o balta in general vorbind.

33. Kyokushin
    sâmbătă, martie 22, 2014 @ 09:17 AM

Buna ziua.Vreau sa merg la pescuit pt relaxare,am 2 lansate si 3 undite normale,neprofesionale.Ma puteți ajuta,va rog frumos,cu informații despre balti in jurul Bucureștiului?Desigur,cu taxe mici si sa pot lua 2-3 kg acasă.Multumesc.OSU!

34. Kyokushin
    sâmbătă, martie 22, 2014 @ 09:19 AM

na. “lansete”

35. GEROGE DIN STEFANESTI
    duminică, martie 30, 2014 @ 20:26 PM

NU RECOMAND ACEASTA BALTA PT CA PAZNICII FAC CE VOR EI PE BALTA ATI CANTARESC FIECARE PESTE SI DECID DACA AL PASTREZI SAU NU DACA COMENTEZI DACA NU TEA LASAT SA IEI UN PESTE CHEAMA TOTI BOSCHETARI SA ATI ARATE CINE E SEFUL SI TE MAI SI BAT DACA CONTINUI SA RAMAI IAR DACA CONTINUI TRECE CU SIGURANTA CU BARCA PE BALTA MAI ALES PE LANGA MAL DACA AI LANSETELE PLANTATE PE ACOLA
    PESTELE ESTE IN GENERAL MIC DAR DACA AI NOROC NUSTIU CAND SA PRINZI UNUL MAI MARE ESTI OBLIGATA SA AI DAI DRUMUL ALTFEL TE DAU AFARA DE PE BALTA BATUT SI CU PESTELE LUAT
    TARIFUL ESTE FOARTE MARE PT CONDITIILE PRIMITE SI CONDITIILE PE CCARE LE PRIMESTI NICI MACAR UN LOC UNDE SA ATI ARUNCI GUNOIUL SI ESTE FOARTE MURDAR PE MAL DAR DE TOALETA NICI NU ESTE VORBA CA NU EXISTA ASA CEVA FIND NEVOIT SA TE ASCUNZI PRINTRE SUF CA SA NU TE VADA OAMENII CARE VIN CU FAMILIA SI COPII LA O PARTIDA DE PESTE SI UN GRATAR CU PRIETENII
    DIN 20-30 DE METRI NU AI CUM SA NU GASESTI CATE UN PESTE MORT SI DE ACEIA ESTE UN MIROS DE NEDESCRIS

Lasă un comentariu

27°C
Prognoza iulie 24, 2018
  • Comunitate Pescari

2010 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 4 iulie, 2010. Adresa ip: 54.196.38.114