Balta Clinceni – Ilfov

Balta Clinceni se afla in apropierea Bucurestiului la aproximativ 5km, facand din aceasta balta un loc indragit de pescarii de crap care doresc o balta aproape de casa.

Acces Balta Clinceni

Sunt doua varianta prin care poti sa ajungi la balta; una ar fi sa iesi din Bucuresti prin Prelungirea Ghencea, tot inainte

Drum Bucuresti - Clinceni

pana treci linia de centura si ajungi in Comuna Clinceni, unde mergi tot inainte pana aproape de iesirea din comuna spre Bragadiru. Alta varianta ar fi prin DN6 spre Alexandria si din Bragadiru se face drapta spre Clinceni, la de 200m de la intrare se face iar dreapta spre balta. Distanta Bucuresti – Clinceni este de aproximativ 5 km.

Detalii balta Clinceni

Balta Clinceni are luciul de apa destul de mic ca suprafata. Se poate pescui de pe mal pe aproape 80% din suprafata baltii. Balta nu prezinta agataturi cu exceptia catorva buturugi pe mijlocul lacului iar fundul este unul tare, nisipos.

Regulament Balta Clinceni

• se poate pescui cu 5 bete de participant
  • se poate pastra carasul in limita a 10kg
  • crapul se pastreaza in limita a 5 kg
  • este permis pescuitul la bomba

Galeriea foto a baltii Balastiera Clinceni

Fotografiile baltii Clinceni au fost realizate Sambata 8 Mai 2010 de catre echipa BDP.

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Ilfov

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Ilfov, nu la foarte mare departare:

1. Balta Boltasu 1 – Ilfov

22 comentarii

1. Victor
    luni, mai 10, 2010 @ 11:59 AM

Am pescuit aici weekend-ul trecut, ce sa zic … altii au prins, noi mai putin … doar niste carasei. Nu stiu daca o sa mai revin pe aceasta balta. Nu m-a impresionat deloc, considerand ca taxa nu e una mica si am prins 2 carasi.:)

2. Radu
    luni, mai 10, 2010 @ 14:18 PM

Ce pot sa spun si eu am fost cu Victor..el a fost ceva mai norocos decat mine….eu pot sa spun decat atat … cel mai scump caras din Romania il gasiti la Clinceni 80 de ron 100gr … ah si era sa uit + 8-9 ore pe balta..in concluzie DEZASTRU…praf!

Totusi…mentionez ca peste am vazut prins … am vazut sarind … oi fi si eu ghinionist…nu zic…dar nici balta nu ajuta!

3. Andrei87
    vineri, mai 14, 2010 @ 01:08 AM

Am fost si eu acum vreo 2 saptamani e o balta ok, decenta as putea spune ca am observat totusi o chestie, unde dai la bomba nu prinzi nimic calumea!! aviz pescarilor!

4. numiatrasinviatamea.com
    luni, mai 17, 2010 @ 12:08 PM

intamplarea face ca in ziua in care a fost radu cu victor sa fi fost si eu.clinceni este genul de balta facuta sa te amareasca.patronu angajeaza in fiecare weekend 2 biciclisti care vin cu crapi de la cora si’i arunca pe mal , pe unde dai tu.ii tin 5 minute la aer dupa care ii duc inapoi la magazin.cred ca au boxe subacvatice si tin pestele pe pagal si internulo cat timp e macar un bat in apa.una peste alta este o balta foarte exclusivista ca si specii , guvidu’ este des intalnit , el asociandu se in distrugerea nervilor si a momelii cu regina baltii.ca si metode de pescuit recomand carbitu’ , voltu’ sau mitraliera . succes

5. vlad
    luni, mai 31, 2010 @ 15:08 PM

E Prafffffff patronu le da aproape in fiecare seara mancare si mai este si scumpa io stau acolo si il vad mereu cuu le da mancare sau cum baga plasele sa il zapaceasca Va spun sincer NU VA DUCETI

6. Vio
    luni, iunie 14, 2010 @ 13:43 PM

Nu Va Duceti!!!!Si cam atat,o balta vai mama ei,12 ore de noapte nicio trasatura nimic.
    Timp si bani pierduti!!!!

7. steeefan
    miercuri, iulie 21, 2010 @ 12:31 PM

Va pierdeti timpul pe balta asta… Am fost si duminica… n-am prins nimic. Am fost si azi… ca deh… poate am avut ghinion… 2 carasi! Cam nasol sa stai 2 zile, 80 RON/zi si sa prinzi 2 carasi.
    Scule folosite… 4 lansete si 2 undite!

8. Victor
    miercuri, iulie 21, 2010 @ 13:31 PM

Steeefane, ce sa zic :) , daca lumea zice ca nu se prinde!…. tu de ce insist? :)
    incerca cojesti, e mai ieftina si acolo chiar o sa prinzi ceva….

9. cristian
    vineri, octombrie 1, 2010 @ 18:33 PM

niste hoti , am fost de doua ori am zis ca poate nu am avut eu noroc prima data , dar ce sa vezi mai mult de 4 bucati de somn pitic de spui ca sunt mormoloci nimik. nici nu cred ca au altceva in balta. pretul destul de piperat 80 ron

10. The Fisher
    luni, noiembrie 15, 2010 @ 12:09 PM

Noi am prins cateva exemplare la pluta miscatoare.Incercati la Hyperhook,se pare ca merge tot timpul anului,,(se tine cont de cota S.T.A.S)

11. marian
    joi, ianuarie 27, 2011 @ 21:01 PM

varza varza varza cred ca balta detine niste” peste”dar il zapaceste patronu care este foarte recalcitrant lafel si angajatii si nu dealta dar eram si cu copii dupa mine .nesimtiti! sfat ocoliti balta daca se poate numi balta.daca masi intoarce pe balta asta asi reveni doar sal bat pe patron.jeg

12. dan
    sâmbătă, martie 5, 2011 @ 04:08 AM

sa nu va duceti e o teapa totala si patronul un nesimtit

13. cosmin
    sâmbătă, martie 5, 2011 @ 04:10 AM

eu am fost anul trecut nici o trasatura am fost un grup de 4 pescari 20lansete toate cu saculeti nada boiles porumb pelete alune tiger nici o trasatura in concluzie nu se merita e aproape de buc dar doar atit

14. Florin R
    luni, mai 16, 2011 @ 16:36 PM

Am fost sambata 14.05.2011 pe aceasta balta. Pentru pretul de 80 Ron este praf… Am luat dimineata in jurul orei 8:30 un crap la 1 kg 700 si atat… In rest un ciortan la 500 gr si 2 carasi la 400 g… In rest slab, somotei african mai mic ca palma ti-o tzacaneshte toata ziua degeaba… Si pe deasupra e si urata balta fata de ce este in jurul Bucurestiului.

15. luluca67
    marți, mai 17, 2011 @ 18:52 PM

Administratorul baltii nu are nimic despus?Domnule de ce luati banii la oameni de geaba,si pe deasupra mai aveti si reguli de retinere a pestelui prins .Se pare ca aici nu este cazul de a fi instituite asemenea reguli .Dumneavoastra nu va-ti dat seama pana acum? Chestiile astea merg la balti unde pestele intadevar exista, si nu este o raritate asa cum spun pescarii.Mai fratilor NU VA MAI DUCETI sa-i dati banii vostri munciti,mai bine beti o bere la o terasa unde puteti povesti despre pescuit

16. Adionweb
    duminică, iulie 10, 2011 @ 18:17 PM

Din pacate cei care au scris ca patronul este un nesimtit, au dreptate! Nu as dori sa intru in amanunte!
    Zi buna!

17. george gore
    joi, septembrie 1, 2011 @ 16:15 PM

Salutare,
    Am fost pe aceasta balta ‘duminica 28 august 2011 ‘ laudata balta de un ”amic,, ma duc si eu ‘ cu toata fam 2 copii + nevasta binenteles !! scule ‘ momeala .. bla bla .. tot ce s’a puput ‘in materie de nada !! fratzilor : nimic toata ziulica ‘ dar nimic ”un tzac daca vedeam ‘ era suficient !! 0 barat !! o balta de c”’ !!! s’a prins langa mine la 30 m ‘ 3 cteno max 1,5 kg fiecare ! mi-am luat inima’n dintzi si m’am dus la pescar sa intreb la ce prinde ( stiu ca nu’i frumos ” si nu fac de obicei ) intreb : la ce prinzi d’ne’.. la bomba domne’ cu pufulete :) ))) am strans tot si am plecat in 20min ” !! asta nu’i pescuit la crap !!!!! nu va recomand !!! sa nu mai vad aceasta balta niciodata !!
    Doamne ajuta si fir intins !!
    Gore

18. niki
    marți, aprilie 9, 2013 @ 12:28 PM

am fost pe06.04.2013 si am prins 8 ciortani egal 13,5kg.mi-a oprit paznicul 3bucai si am plecat acada cu 9,7kg.asta de la ora 6 la 12

19. nicu
    joi, mai 2, 2013 @ 13:01 PM

nu mai minti niki eu stiuu ca esti pescar si te caracterizeaza. am fost si eu pe aceasta balta si am prins 00 KG de peste am chiemat familia sa ma ajute sa-l car. nu de alta dar stau in zona nu va sfatuiesc sa va duceti.

20. Cerebel
    duminică, iunie 9, 2013 @ 17:32 PM

Muie domnule patron mai jegos si mai tupeist nu cred ca exista vreun patron de balta.O sa faci infarct nu te mai saturi de bani futu-ti mortii matii astazi si maine

21. alex
    miercuri, iunie 12, 2013 @ 23:55 PM

Am fost de 2 ori anul acesta pe balta, prima data am luat 6 ciortani a 2-a oara am prins 5, salonta si romanesc.
    Nicu daca zici ca ai fost pe balta si nu ai prins si mai si stai in zona inseamna ca fie nu ai nicio treaba cu pescuitul fie esti rau intentionat.

22. Cosmin
    joi, mai 22, 2014 @ 20:49 PM

Sambata 17.05.2014 …….la ora 6 le am aruncat in apa la ora 7 si ceva am prins un crap de 5 Kg ..in jur de ora 10 un ciortan la 1kg 800 …la ora 1 am plecat ..sincer o balta super ok

Lasă un comentariu

26°C
Prognoza aprilie 28, 2018
  • Comunitate Pescari

2010 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 10 mai, 2010. Adresa ip: 54.198.134.127