Balta Danesti 7 – Calarasi

Baltile Danesti

Balta Danesti 7 face parte din baltile piscicole Danesti care se afla in Valea Argovei pe cursul Râul Argova.

Acces balta Danesti 7

Mergeti din Bucuresti spre Lehliu (A2), parasiti autostrada si mergeti spre Calarasi pe drumul vechi, treceti de Lehliu Gara, Razvani, la jumatatea localitatii Nucet-Lupsanu faceti dreapta printre scoala si biserica, apoi urmati drumul pietruit aprox. 7 km pana la baltile piscicole Danesti. Balta Danesti 7 se afla in stanga, indicatii primiti de la singura casa din zona (administratorul baltii).

Descriere balta Danesti 7

Ferma piscicola Danesti cuprinde 7 lacuri, din care doar baltile Danesti 6 si Danesti 7 sunt deschisepescuitului sportiv. Balta Danesti 7 are o suprafata de 20 ha. In caz ca nu prindeti pe balta 7 puteti sa mergeti fara probleme pe balta 6 in baza aceluiasi bon.

Drum Balta Danesti

Regulament balta Danesti 7

• taxa este de 50 Ron/ zi, 30 Ron/ noaptea si 80 Ron / 24h
  • se pot retine maxim 5 kg de peste
  • se poate pescui cu maxim 5 lansete
  • crapul, ctenul peste 5 kg sau mai mic de 700 gr se elibereaza
  • se poate planta numai cu navolodele, taxa este de 20 Ron /12 h

Galerie foto balta Danesti 7:

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Calarasi

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Calarasi, nu la foarte mare departare:

1. Balta Belciugatele Restaurant Elisa – Calarasi

22 comentarii

1. Victor
    miercuri, aprilie 27, 2011 @ 12:46 PM

am fost pe 21.04.11 pe balta Danesti 7, crap nu a prins nimeni ca intrase la bataie iar balta clocotea, insa am prins 3 carasi pana intr-un kg bucata si 2 bibani dar micutzi

2. andrei
    joi, mai 5, 2011 @ 22:26 PM

stie cineva o balta buna in calarasi sau ialomita cu pret in limita bunului simt si unde sa prinzi si ceva nu unde sa ti sa impuna numai conditii si ei ioc peste-n balta ?????

3. bogdan
    joi, mai 12, 2011 @ 14:46 PM

da ma andrei asta danesti 7 e buna balta daca o ai pe meserie si convenabila fara conditii si obligatii , poti retine cat vrei , nu e ceea ce pare din cauza braconierilor cer atatea ca sunt doar patronii care vin pe balta sa ia taxa adica 2 si avand mai multe balti normal ca incearca sa para mai seriosi , dute fara grija si daca sti sa prinzi crede-ma ca o sa ramai surprins , aaaaaaa si inca ceva daca te prinde ploaia tre sa suni la 112 tata ca nu mai iesi .. fir intins iti doresc!

4. bogdan 2
    miercuri, mai 25, 2011 @ 11:28 AM

am fost si eu pe danesti7 intr-adevar daca te prinde ploaia e nasol daca vrei sa pleci chiar atunci eu am fost intr-o sambata dimineata iar seara a plouat torential a doua zi cand am plecat dupamasa am iesit fara probleme cred ca din cauza pamantului de baragan care-i foarte uscat si se usuca repede in schimb despre peste nu pot zice nimik de rau, vorba la un prieten de-al meu, e peste cacalau aici, tre sa fi paralel rau cu pescuitul ca sa nu prinzi. in rest e foarte frumoasa zona si curata iar paznici sunt de treaba nu trateaza ca pe hoti asa cum am mai tot intalnit in alte parti. fir intins

5. Alex
    miercuri, iunie 8, 2011 @ 22:23 PM

merge bine la undita?

6. agu
    luni, iunie 20, 2011 @ 10:06 AM

domnule tapirdel, cum stai cu pestele , o fi bun sau nu,
    un admirator

7. Relu
    sâmbătă, iulie 9, 2011 @ 00:11 AM

am fost de 3 ori anu asta pe danesti 7 si am prins doar ,9 carasi,in toamna sa scos din peste

8. Relu
    sâmbătă, iulie 9, 2011 @ 00:12 AM

a fost o data balta buna

9. marian.v.
    duminică, iulie 17, 2011 @ 15:01 PM

am fost pe danesti7, acum am venit, in 24 de ore un crap la 6kg care la insistentele mele m-au lasat sa-l iau acaasa bine si ptronu e de treaba(cel peste 5 kg se elibereaza) si 3,5 kg caras in rest caldura f. mare. aaa e mult mai misto acum drumul am inteles ca au bagat lama acum cateva saptamani.

Relu tu cred ca ai fost pe danesti 3 aia impreuna cu danesti 1,2,3,4 si 5 da intra-adevar au fost secate asta iarna iar acum nu au decat puiet dar la 7 nu cred ca s-a umblat, mai mult ca sigur fiindca daca esti putin cunoscator se vede ca are peste in balta si se vede cum umbla ala mare cu valu in cap, pana una alta fir intins si ne vedem pa balta.

10. Andrei
    vineri, august 12, 2011 @ 12:04 PM

salutatare,
    sa inteleg ca singurele balti mai serioase sunt danesti 6 si 7?

11. Goro
    sâmbătă, septembrie 3, 2011 @ 14:59 PM

am fost in august 2011 pe danesti 7 si am prins 13 kg nonac la 3-4 kg si 4 kg caras ;si hai sa fim seriosi ca la banii astia nu mai gasesti nici o balta ‘imi place ca e foarte curata , nu am gasit nici macar un pachet de tigari ori pahar pe jos cum lasa alti badarani.simti intradevar ca esti in natura. aa si cred ca nu a mers la crap noaptea ca erau niste tractoare care au arat pana la 4 dimineata mai trag o fuga in sep sper 2 sa vad cum stau cu timpul in buzunare.

12. alex
    miercuri, septembrie 14, 2011 @ 16:19 PM

buna balta… am fost nu mai stiu exact cand … cu niste prieteni si am prins 2 novaci respectiv 3,5 km si 4 kg ! un crap la 5.06 kg, unul de 3 si o salonta de 1 kg 200 si caras mult …e ok ! are zile si zile

13. dan
    luni, noiembrie 28, 2011 @ 17:25 PM

am fost astazi pe danesti 7 la rapitor cum este laudata cu stiuca si salau de administratori, cand ajung pe balta mai mare rasul apa nu cred ca avea mai mult de 50 -60 cm , da-i la salau si la stiuca , formidabil pescuit ,motorina si timp pierdut degeaba impresionan-ta balta si patron cu stiuca si salau la greu kg f.f.f.f.f.f.f. foarte mult………………………..doar plecase cu navodul din balta ,vanzare multa.

14. mihale
    joi, februarie 16, 2012 @ 21:13 PM

salut ,as avea si eu ceva de spus despre aceasta balta ,daca in 2008 ,09 ,10, mai cadea cate 1,2 bucati de crap sau ten intro partida de 24 ore ,culmea in 2011 nu stiu ce sa intamplat ca din 5 partide facute pe danesti 7 ,nu am prins decat un novac la vreo 3 kile si culmea si pe ala din gresala. nu stiu daca sa scos pestele sau alta este cauza, pacat ca balta era super ok din orice punct de vedere si financiar si ca peste prins

15. Aleex
    vineri, martie 9, 2012 @ 15:40 PM

trebuie sa sti sa si dai nu pui bobu de porumb in ac si vrei sa prinzi peste nu mai este cum era pe vremuri pune in dip cu scopex porumb si o sa vezi

16. kelner
    duminică, mai 13, 2012 @ 22:30 PM

In urma vizitei de astazi – 6kg caras (inclusiv o platica frumoasa la 300g si un caras la 750g) ma declar multumit. Dar mai sunt de adaugat/corecta cateva lucruri:
    – cei aproximativ 4 km mentionati pe drum de tara sunt de fapt 7km, masurati (eh, e normal cu mincinosii astia).
    – drumul devine prost spre foarte prost pe ultimii 2 km. daca ploua sau e ud jos sanse mici sa puteti iesi cu masini de oras. mai sunt si cateva capcane unde daca nu ai scut poti sa dai pe jos cu blocul motor.
    – mizerie pe balta cat cuprinde – PET- uri, cutii de bere, pungi etc. A trecut paznicul si a luat banii, dar s-a facut ca nu le vede.

Cu toate ca sunt multumit de partida de pescuit, ma voi gandii de 2 ori daca sa mai revin.

17. Admin
    luni, mai 14, 2012 @ 11:53 AM

Apreciem recenzia si te anunt ca am modificat datele.

18. kelner
    luni, iunie 18, 2012 @ 23:46 PM

Inca o vizita la aceasi balta. Captura in jur de 2kg de caras mic (sub 200g bucata). Balta destul de aglomerata, tinand cont ca sunt putine locuri pentru lansete – m-am mai agatat si cu un vecin din cand in cand.
    Atat la pluta cat si greutate e necesara destul de multa activitate – e foarte mult caras mic care toaca orice. Inclusiv bobite de porumb. Cam la 15 minute ai acele curate, daca nu ti-a tras nimic serios -> avantaj la plecare, nu trebuie sa le mai cureti tu, doar le lasi putin pe mana celor mici :) .
    Aceasi mizerie pe mal ca data trecuta – acelasi incasator/paznic care nu o vede.

19. marian.v
    miercuri, iulie 18, 2012 @ 02:17 AM

Salut. am fost pe danesti 7 24h torid afara si totusi a mers foarte bine, 5 kg caras si 4 crapi la 1,5- 2,5 kg, novacul umbla ca nebunul cu valu in cap si nu a tras deloc doar un vecin de langa mine a luat unul la vreo 3 kg. Eu unul sunt foarte multumit avand in vedere si pretul neschimbat al taxei.

KELNER vezi ca bazinul ala nasol de care zici tu este danesti 3 asta iti spun cu siguranta fiindca eu cand ma duc in 7 mereu trec pe langa trei si intr-adevar ai dreptate este foarte murdat, asta fiindca am inteles ca danesti 3 are al patron fata de 7 iar ala nu sta mereu pe balta cum face aia din 7 asa ca paraste-l si tu pe paznic la patron ca si asa este foarte nesimtit, am dat si eu o data in 3 si am avut niste discutii mai aprinse cu el si de atunci nu am mai calcat pe acolo, oricum au si preturi mai mari si nici peste nu au.

FIR INTINS. MARIAN

20. kelner
    luni, august 6, 2012 @ 22:00 PM

marian.v – stiu bine la ce balta am mers. era vorba de Danesti 7, nu stiu ce te face sa crezi ca am confundat balta (ar fi destul de grav pentru un pescar, ma gandesc – te duci la alta balta, alti pesti, esti cu momeala/scule gresite etc. )
    Dar, sa nu intru in discutii contradictorii pe langa subiect.

Am fost ieri din nou la aceasi balta, pe zi. Extrem de cald, apa calda si toate astea tot am prins 3.5Kg, mare parte caras. Activitate medie si peste foarte schimbator ca si apetit pe tipuri de momeli. Pestele mediu mai mic ca in datile trecute, apa era destul de scazuta in lac – probabil unde am dat eu cu lansetele, nu era apa adanca.
    Desi am incercat in toate vizitele, inclusiv cu boiles nu am prins nicodata crap. Am mai prins platica maricica si mai nou 3 bucati frumoase de biban la pluta. Mi-as dori sa prind macar un ciortan la balta asta, ca sa cred ca descrierile de mai sus nu sunt doar legende pentru marit rating-ul.

Ca idee, nu mai era asa mizerie, se vede ca cineva a facut curat. Mai erau cateva deseuri aruncate, probabil de la ultimii pescari care nu au gasit un spatiu de depozitare gunoaie pe mal, un butoi gol ceva.
    Drumul e in stare ceva mai proasta pe ultimii 2 kilometrii (sunt ceva urme de tractor pe alocuri), totusi accesibil si solid pe uscat. Din cauza secetei, in mod garantat iesi cu masina plina de praf de acolo si gata de spalatorie.

21. adryan
    duminică, august 26, 2012 @ 10:44 AM

Cred ca gunoiul de pe balta ar fi inexistent dacă fiecare pescar ar avea în mașină un sac de gunoi in care sa-si adune resturile dand dovada de respect fata de natura in care tocmai s-a simtit minunat, cat si fata de ceilalti pescari care vor veni in acel loc – tine de bunul simt al fiecaruia sa lase locul asa cum l-a gasit-curat. Balta- minunata si cu mult peste pentru cei ce stiu sa-l prindă –cele mai bune rezultate au fost la pelete de 8 dipuite cu halibut de la Dovit. FIR INTINS.

22. ghimis ionel
    marți, februarie 19, 2013 @ 18:39 PM

eu nu mai inteleg nimic. era mizerie sau nu?

Lasă un comentariu

19°C
Vânt: 1 m/s E
  • Comunitate Pescari

2011 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 27 aprilie, 2011. Adresa ip: 54.196.38.114