Balta Facau – Giurgiu

Acces balta Facau

Mergeti din Bucuresti spre Alexandria (E70), trecetio de Mihailesti apoi urmeaza Gorneni unde faceti dreapta spre Facau (aprox. 2 km). In salut Facau se face dreapta pe a treia strada , se ajunge la balta Facau.

Descriere balta Facau

Balta Facau are o forma alungita cu o lungine de aprox. 4 km. La balta Facau pescarii au posibilitate de campare.

Regulament balta Facau

• taxa este de 150 Ron / 12h
  • se pot retine maxim 5 kg de peste
  • se poate pescuit cu 4 lansete si 2 undite
Drum Bucuresti - Facau

Balta Facau

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Giurgiu

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Giurgiu, nu la foarte mare departare:

1. Lacul Mihailesti – Ilfov

27 comentarii

1. si
    miercuri, martie 23, 2011 @ 10:57 AM

nu va mai duceti fratilor eu am fost si ziua si noaptea si nu prinzi nimica pt,ca paznici baga plase si nu mai trage pestele,noua ne ia bani si ei asi construiesc case si asi cumpara masini eu unu nu ma mai duc nici o data

2. si
    miercuri, martie 23, 2011 @ 11:00 AM

mai ales pe facau este si mai tragic

3. bogdan
    duminică, martie 27, 2011 @ 19:14 PM

am fost acolo de 10 ori si am prins xxxx …fir intins ca nu merge la nimik

4. iulian
    vineri, aprilie 1, 2011 @ 12:02 PM

salut bogdan ai fost anul acesta si nu ai luat nimic pe facau sau scri de anul trecut ?sti cumva daca sa deschis?eu am fost anul trecut si am prins nu ca in alti ani dar ceva ceva tot am prins .cel ami mult imi place ca este liniste si distanta mare intre locurile de pescuit

5. bogdan
    vineri, aprilie 22, 2011 @ 19:27 PM

anul asta nu am fost da anl trecut am fost de multe ori si am dat si ziua si noaptea ca in romania se poate orice legal sau ilegal totul e o facatura cum ai zis si tu e liniste da liniste si pace la banii astia chiar nu merita am vazut pescari acolo care nu aveau scule nici macar cat valoarea bonului de pescuit , cat de nebun sa fi oare ? e ca si cum ai sta in ferentari ca confort 3 si ti-ai lua bmw in rate , sa dai 150 ron sa pescuiesti la bomba cu viermusti sau pufuleti , sa rupi masina in gropi si sa prinzi caras palmas sau brichetar si cate un cioartan din prostie cum am mai vazut pe acolo inseamna ca ai o problema si trebuie sa mergi sa balaceanca la recuperare doamne fereste , da cum prostia e in floare si traim in romania in conditiile astea si cu salariile astea nimic nu ma mira !!!

6. iulian
    joi, mai 5, 2011 @ 09:05 AM

salut bogdan ,am auzit una buna dar nu stiu daca este adevarata sau nu .se aude ca pe facau sar fi facut taxa 180 ron \12 h daca este asa ori nu sunt sanatosi la cap ori pestele sare pe mal acolo.oricum ar fi tot incerc lunaasta sa ajung pana acolo sa vad care este adevarul.revin cu noutati

7. EMM88
    joi, iulie 21, 2011 @ 15:21 PM

am fost ieri 19 iulie pe balta facau,pur si simplu nu se merita ,balta costa 150ron 12 h ,si poti sa dai cu 5 bete fara sa plantezi fara sa mai ai si o undita numai reguli,ce poti sa faci este doar sa platesti,drumul este criminal daca nu ai ceva mai inalt nu se merita sa mergi ptr k drumul este foarte prost,in padure nu ai voie sa pescuiesti k sunt locuri de protocol,dupa toate astea am prins cam 3-4 kg de caras de la 200g-600g si cam atit ,oricum paznicii sunt foarte acrii si cand vin trec imediat la juvelnic sa vada ce ai prins,fratilor nu se merita!!!!!

8. luci
    miercuri, iulie 27, 2011 @ 22:16 PM

Gresiti in tot ce spuneti.eu numai pe facau pescuiesc si de fiecare data am avut rezultate.in ceea ce priveste drumul nu e asa rau daca stii pe unde sa o iei.si nici paznicii.facau nu este o balta pretentioasa.pestele mananca f bine la porumb uscat.simplu.fara nici o inbunatatire.

9. bosss
    miercuri, iulie 27, 2011 @ 22:19 PM

Asa e luci.facau e o balta buna.echilibrata.si are mult peste

10. bogdan
    miercuri, septembrie 7, 2011 @ 22:10 PM

tot aia sunt paznici acolo mah Marinaru si Nea Costica si nebunu ala de administrator care face tot felu de imbarligaturi schimba masinile din ora in ora sa te controleze la juvelnic din vorbe ? am auzit ca au luat bataie calumea si au bagat tot felu de firme de paza la sc.diana.srl aia , mare doamna , mare caracter :) Apropo daca stati prin ferentari , rahova , pucheni , antiaeriana si n-aveti ce face da-ti o fuga pana la balta asta de cacat si intrebatii pe marii pescari de acolo , amatori de pescuit la bomba ce carasi palmas prind :) nu va mai luati dupa toti prostii ca nu mai e ce a fost balta asta acum 2 ani se lua ciortani la 2 , 3 kg fara numar , acum e o teapa , pana si ala cu marea stiuca record de 111miii de kg de a aparut la tv pe facau e tot ruda cu ei , cu madam diana aia , da cu barca cu draci cu laci si toate alea , ceea ce un om obisnuit nu are voie . Apropo salut toata mafia , politia de circulatie , vamesii si toti prietenii care aveau locul lor in padure la pescuit fara banii . va pupa tata !!!

11. EnT
    miercuri, noiembrie 23, 2011 @ 21:55 PM

Am fost duminica 20 11 2011 pe facau la rapitor am ajuns pe la 10 dimineatza si am incercat sa prind ceva pana pe la 12:30 cand am decis sa ne mutam pe malul de vis a vis iar cand sa trecem pe malul celelalt am vazut inca 2 pescari care tot la rapitor erau i-am intrebat ai prins sefu ce va si da aveau 1 stiuca cam la 2-3 kg si in secunda 2 vine nea paznicul ku atv-ul nea luat direct baieti ori dati 150 de caciula sau sapca odi plecati …. lol hooo zic eu in gandul meu .Ma sefule uite cum sta treaba este ceasul 12:30 13 fara ceva noi la ora 15 plecam la un var la ziua lui si vrem si noi sa stam pe coltul asta de balta 2 ore jumate eu la o lingurita si cumnatul cu lingurita lui si pt treaba asta itzi oferim 100 ron pt 2 ore na fost chip de dat la pace cu el ori 3 milioane amn2 ori plecam . Akum nu eram prost sa ii dau 3 mil pe 2h dar daca se gandea si el putin era in castig pt ca el cerea 150 ron /12h iar eu ii dadeam 1 mil .2 h dar e grea matematica la facau .aaa si mai si zice ka avem voie cu 5 bete diing mosule e noiembrie afara erau -5 grade si el ma vede a la crap e dus omul si am plecat de acolo cu un gust amar .In freruarie ma du la lehliu la stiuca si ii fut in gura cu facau lor!! Apropo asia 2 care luasera stiuca dadeau ca si noi la linfurita de 10g gipo !! Fir intins!!

12. laurentiu
    luni, iunie 11, 2012 @ 14:03 PM

din punctul meu de vedere balta este belea..putine balti ca asta…aici ma refer la pescarii de crap care se si descurca sa intre pe balta!!drumul este cam greoi dar dak cunosti balta sunt alternative …nu stiu pe ce balti mergeti voi dar eu de 3 ani numai la facau merg si sunt super multumit…inafara de costica mosul ala acru de dimineata care nu mai moare o data baietii de noapte sunt niste bomboane de baieti;) fir intins cunoscatorilor de pe facau;)

13. ala
    duminică, iunie 24, 2012 @ 19:29 PM

@laurentiu …..cred ……….si marmota invelea …

14. Cornel
    marți, august 21, 2012 @ 00:07 AM

Nu este nimic frumos pe Balts asta… Paznicii trek cu barca, peste canci , drum varza… La banii astia as recomanda balaria….alte conditii…alte servicii

15. Localnic făceau
    vineri, decembrie 7, 2012 @ 13:54 PM

Sa vedeți si voi ce casa si-au făcut cacati aia de paznici. Cine e interesat ii dau amănunte. Erau sărăciei satului.

16. Localnic făcau
    vineri, decembrie 7, 2012 @ 13:58 PM

Marian(Marinus) , stelica (gatulet) si Victor

17. Localnic făcau
    vineri, decembrie 7, 2012 @ 14:01 PM

Sărăciile astea si-au făcut case pe banii vostri si ai satului .

18. Localnic făcau
    vineri, decembrie 7, 2012 @ 14:05 PM

Vara ,,joaca”apa cum vor ei , dau de mâncare in cursul săptămânii pestelui ,iar noaptea îl zapacesc cu plasele.si încă ceva , chiar nimeni nu se întreabă cum si-au făcut sărăcii astia așa case ?

19. marian
    joi, aprilie 11, 2013 @ 23:45 PM

io am fost anu trecut si am prins ten la 13,5kg si am si mia rupt la trei lansete dupa linie .Daca nu sti locurile unde sa plantezi mai bn nu te duci la pescuitu din mana nu prindeti nimic nu pot sa pun foto sa vedeti dar balta are exemplare f mari asa ca atentie!!!!!! doar la PLANTAT MERE!!!

20. koko
    duminică, iunie 30, 2013 @ 21:35 PM

ma fratilor sa dat drumul de anul trecut si noaptea la facau si sa prins…cred ca voi confundati baltile ma jur…este 100 ron 12 ore , 150 ron 24 de ore si 30 ron plantatul…dar tre sa stii unde sa dai. mai interesativa….app…are si rapitor mare.

21. Localnic făcau
    miercuri, iulie 3, 2013 @ 13:04 PM

in sfarsit saraciiile au fost date afara , daca cineva poate si vrea sa faca o ancheta acolo probabil ca va gasi destule nereguli. nume , ,,marinus” ,,gatulet” , ,,victor” . nu scriu cu litere mari pentru ca nu merita niciunul .Aceeasi soarta o merita si sefii lor. au vandut peste de nu au mai putut.

22. Cristi
    marți, august 20, 2013 @ 14:49 PM

Localnic Facau…….aici nu suntem la ziarul Cancan……aici se strang oamenii care sunt interesati de locuri cu potential de pescuit samd……nu intereseaza pe nimeni cine si ce casa si-a facut……tu esti singurul care are o problema cu chestia asta -dupa cum bine observi…
    Asa ca ia in considerare sfatul meu si gaseste un alt loc in care sa barfesti ca la barul satului….

23. pindarul
    miercuri, octombrie 2, 2013 @ 21:15 PM

foarte scumpa si nu merita banii si drumul..timpul nici atit

24. anes
    miercuri, octombrie 2, 2013 @ 23:29 PM

Da “marinus” merita tot ce este mai rau,este un nemernic,un hot…poate are noroc si sjunge unde-i este locul…

25. Byby
    joi, octombrie 24, 2013 @ 23:13 PM

Ma bucur ca in final saraciile au ajuns iar saraciiii…..meritau din plin..mai ales “marinus”care acum taie lemne la localnicii pe nimic,nu se mai rup in figuri ca inainte,cand toti tremurau de frica,nu se puteau duce pe balta (la localnici ma refer)din cauza lui ca era mare smecher,acum la saracie iar…..hahahaha..ce ma bucur..merita jegu si el si tiganca de nevastasa,eu nu aveam voie ca localnic sa trec pe str.lor dadeau drumu la cainii,(pe acolo nu se trecea ca era mosia masiii.)acum …..saracia fie la eiii.BRAVO bravooo celor care au depistat neregulile si au facut “CURAT”

26. gigione
    duminică, mai 11, 2014 @ 19:33 PM

jalnic ! locuri de pescuit neingrijite !!! iarba cat masina, acces fffff greoi, peste este dar este acoperit cu apa si mult, mult bradis ! taxa este 100 ron/12 h dar….repet, jalnic ! rusine celui ce administreaza aceasta balta de care nu a mai ramas decat numele….

27. gigi-one
    miercuri, mai 14, 2014 @ 21:55 PM

am fost pe balta acum o saptamana……multi pescari…multe vise….aspectul insa, jalnic…locuri de pescuit neingrijite, iarba cat masina…peste este dar este acoperit cu multa, multa apa si bradis…..p a c a t !

Lasă un comentariu

Vânt: 1 m/s E
Rafale de vânt: 2 m/s
  • Comunitate Pescari

2011 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 24 februarie, 2011. Adresa ip: 54.80.87.166