Balta Hagiesti – Ialomita

Acces balta Hagiesti

Din Bucuresti mergeti spre Urziceni (DN2), la inceputul localitatii Lilieci (27 km de Bucuresti) este o curba mare la dreapta si la mijlocul curbei se face un drum din beton la dreapta (exista si un indicator “spre Hagiesti”) , mergeti pe acest drum aprox. 5 km pana dati de satul Hagiesti si indicatoarele care va indruma spre balta Hagiesti.

Drum Bucuresti - Hagiesti

Detalii balta Hagiesti

Balta Hagiesti este considerata una din cele mai frumoase si mai populare balti din jurul Bucurestiului. Pe balta Hagiesti se poate pescui pe toata suprafata lacului existand multe locuri bune de pescuit cu vegetatie (copaci, stuf). Adancimea medie a apei este in jurul valorii de 2 m iar adancimea maxima este de 4 m.

Regulament balta Hagiesti

• se poate planta doar cu navomodele
  • se pot retine doar 5 kg de peste
  • se poate planta cu barca baltii contra cost
  • taxa este de 30 Ron / 12 h

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Ialomita

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Ialomita, nu la foarte mare departare:

1. Balta Boteni 2 – Ialomita

4 comentarii

1. Andrei
    joi, iulie 28, 2011 @ 10:43 AM

cat este taxa la ora actuala ? alte informatii legate de aceasta balta imi puteti da ?

2. sile
    sâmbătă, august 13, 2011 @ 21:10 PM

este cea mai proasta balta din cate am vazut ,am ajuns pe balta azi dimineata la 3 am fost 4 baieti adica 10 lansete si 5 undite am plantat si am si aruncat ,momeala am avut tot ce se putea poate doar miez de cacat nu am avut am plecat la ora 16 foarte dezamagit nici un tac doar la undita si imi pare rau ca nu am facut cateva poze niste pesti de parca erau tigari si niste scoici … deci nu recomand bataia asta de joc asta nu este BALTA

3. ady
    duminică, august 14, 2011 @ 13:34 PM

ieri am fost si eu pe tampenia asta de garla Sile are perfecta dreptate nu cred ca exista peste pe aceasta balta la orice momeala dai plantat sau nu nu trage nimic..paznici vin la prima ora dupa bani si nu se mai intorc normal noi am vrut sai aruncam in balta daca vin sa vada ce am prins au avut noroc jeg de balta !!!!!!!!!!!!!!!!11

4. COSTIN Septembrie 13 2011.
    marți, septembrie 13, 2011 @ 09:21 AM

Poate voii ati mers la un sprit nu cu ginduri de a prinde un peste; balta a fost populata in urma cu doua saptamini asa ca este si putina rautate in uni pescarii . Iar ca safi sigur ,ca vei prinde peste dute si cu femeia ca alfel semeni cu un mare egoist , Fire multe si ZBUCIUMATE…..

Lasă un comentariu

Taxa pentru balta este de 30 lei
Balta a fost vizualizata de: 5028 de ori

Vremea in Ialomita

Sorry, no valid weather data available.
Please try again later.
2010 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 6 iulie, 2010. Adresa ip: 54.82.142.246