Balta Lesu – Teleorman

Acces balta Lesu

Mergeti din Bucuresti spre Alexandria (DN6) aproximativ 60 de km pana in comuna Draganesti-Vasca. La iesirea dim comuna se face un drum la stanga pe langa o casa parasita, drumul duce la balta Lesu.

Descriere balta Lesu

Balta Lesu a fost deschisa anul acesta  (2011), tot anul acesta balta Lesu a fost populata cu crap si caras.

Regulament balta Lesu

• Taxa este de 100 Ron / 24 h
  • Nr de lansete/undite/persoana = 5
  • Se retine cat se prinde
Drum Bucuresti - Balta Lesu

Balta Lesu

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Teleorman

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Teleorman, nu la foarte mare departare:

1. Balta Balc – Teleorman
Balta Nereviziuita - 3 Stele

47 comentarii

1. marian
    vineri, mai 13, 2011 @ 02:08 AM

si unde este balta trec de alexandria ca vreau sa ajung si eu acolo care stiti

2. martianu
    marți, mai 17, 2011 @ 22:58 PM

am prins o galeata de caras [ DISTRACTIE ], caras negru de papura…la undita, am avut si doua rupturi

3. marin george
    vineri, mai 20, 2011 @ 22:54 PM

pot merge in seara asta? stie cineva?

4. buduru danut
    miercuri, mai 25, 2011 @ 13:35 PM

se poate da si cu lanseta?
    dati mai multe amanunte daca se poate

5. Admin
    miercuri, mai 25, 2011 @ 15:47 PM

normal ca se poate, Nr de lansete/undite/persoana = 5

6. magda06
    duminică, iunie 19, 2011 @ 11:27 AM

am fost pe 18.06.2011 seara in jur de ora 19.00 am ajuns(citisem ca este deschisa),surpriza cica ii da drumul pe 25.06.2011mizerie in apa ca nu o curatase toata balta,la mal multa mizerie,iar probabil paznicul sau patronul ,nu stiu cine era nea spus ca a bagat crap,iar daca am tot venit pana acolo putem da doar ca a doua zi trebuia sa intre in apa sa mai curete jumate de balta,(foarte de treaba mi s-a parut)asa ca m-am gandit ca daca am ajuns pana acolo sa dam in jumatatea care spunea ca este curatata….am aruncat o lanseta si am scos-o dupa 5 minute ca sa o dau mai in dreapta si am scos numai agatatura,am mai aruncat-o inca o data mai incolo ,sa vad daca este si acolo agataturi si acolo era…am strans tot si am plecat catre valea alba langa ea(cica este a cumnatului,aceleasi conditii)balta este frumos amenajata(sunt si acolo agataturi)cum am sosit hop si paznicul dupa bani(nici macar bon nu ne-a dat)toata noaptea si pana a doua zi la ora 10.00(ca am plecat nu aveam ce face)nu a tras la nimeni nici un crap doar carasei negrii si minusculi….iar inspre dimineata a prins cineva de langa mine un crap lovit si era umflat la burta(arata groaznic toti pescarii epuneau ca sigur are ceva ca este bolnav)la prins cu minciogul ca a venit la mal…dupa o ora a mai venit unul la mal la alt pescar tot cu minciogul l-a prins…2 balti care trebuiesc evitate daca sunteti pescari …habar nu au patronii acestor balti cum trebuie sa-si faca clienti,cat de curand vor disparea toti pescarii …si reclamele de pe net pentru nesu ca s-a deschis…bla..bla….sunt minciuni…mi-am luat teapa luandu-ma dupa ele…mincinosilor…de ce scrieti ca s-a deschis daca peste o saptamana o deschideti…nu asa se face treaba

7. mongolu
    joi, iunie 23, 2011 @ 07:16 AM

din imaginile video putem vedea clar densitatea de peste cu care a fost populata balta lesu ,pacat ca 90% din el era crap chinezesc si deci egal cu 0 in cea ce priveste pescuitul sportiv.

8. costel
    vineri, iunie 24, 2011 @ 14:33 PM

trebue sa-ti spun ca nu e corect ce ai scris tu pentru ca daca eram un mincinos cum m-ai facut tu puteam foarte frumos sa spun verzi si uscate ca sa pot sa -ti iau taxa stii cata munca de lamurire am dus cu tine ca sa nu dai bani degeaba asa ca nu stiu care este mincinos dintre noi doi

9. IONUT
    duminică, iunie 26, 2011 @ 16:55 PM

salutare dragi pescari am fost la aceasta balta pe 24-25 iun impreuna cu alti prieteni si tin sa va anunt ca balta are peste ,salonta,crap ,am ocupat 2 standuri si pana a doua zii am luat cu ceilalti in prima zii 18 buc intre 2,5 si 5 kg printre care si un romanesc la 2,5 kg,intradevar balta are agatatura dar se merita,a doua zii am vazut la standul de langa mine ca prindeau la rama cu porumbul stateam degeaba-n balta deci mananca la orice,marita incercata taxa este 100 ron pt 24 de ore se retine tot sau nu se pescuieste cu maxim 6 bete ,fir intins ,,in curind si imagini nu sunt descarkte din aparat

10. Costel Bucuresti
    miercuri, iunie 29, 2011 @ 14:03 PM

Vad aici numai comentarii contradictorii, unul ca agata rau si nu a prins nimic, altul ca apa e mizerabila, agata rau si a prins numai carasei mici si unii care au prins numai si numai bucati unul si unul toti de peste 2,5 kg. Ce pot sa inteleg din aceste comentarii? sa merg si sa-mi cheltui bani pe acesta balta sau sa merg la bere cu prietenii cu banii de balta?

11. Florin
    vineri, iulie 1, 2011 @ 22:20 PM

Vreau sa merg si eu la aceasta balta , am auzit de la prieteni ca e cam laudata, nici nu stiu ce sa cred poate e ca in proverbul

12. george
    duminică, iulie 3, 2011 @ 09:46 AM

VA SCRIETI SINGURI COMENTARI DRUM DE 4 STELE CIK IMI PARE RAU CA AM PIRDUT ZIUA DE PESCUIT DIN CAUZA LAUDELOR PUSE DE VOI………………..SA FITI DE KK AIA CARE MINTITI CA E O BALTA BUNA

13. george
    duminică, iulie 3, 2011 @ 09:47 AM

MAGDA ARE DREPTATE JUR

14. alin
    duminică, iulie 3, 2011 @ 17:28 PM

este o rusine aceasta balta..inca nu ma trezesc la realitate cate tepe mi am luat de la patronii de balti..cati bani am cheltuit pe spusele altora,reclame false si tot asa…nu se merita sa nu va duceti oameni buni..nu am prins nimik acolo decat agatatura cu nemiluita

15. alexandru
    duminică, iulie 3, 2011 @ 17:55 PM

ESTE O BALTA FOARTE BUNA…CHIAR ACUM 2 ORA AM PLECAT DE ACOLO,AM STAT TOATA NOAPTEA SI AM LUAT,2 SALON-TE 4kg,3 TENI 2-2.5 kg,1 CRAP ROM 3 kg!BALTA ESTE FOARTE BUNA!EU ZIC CA MERITA!

16. flavius
    marți, iulie 5, 2011 @ 19:10 PM

am fost de ieri 4 iulie pana azi 5 iulie.
    nu am prins absolut nimic.
    am plantat,am dat la toate aromele posibile si imposibile.
    numai agatatura si nici un peste,am fost 3 prieteni cu 6 lansete fiecare,nu am prins nimic.
    nu recomand.

17. cantauz
    duminică, iulie 17, 2011 @ 13:21 PM

balta de tot rasul :boilies =0, porumb=0′ nadit cu navomodel=0′ \\ bani= 100ron”// avantaj hotul de patron si braconierii . Bravo lor ca noi suntem sportivi ca vrem ca nu vrem ,nerecomandat

18. PEDRO
    miercuri, iulie 20, 2011 @ 12:56 PM

AS VREA SA MERG SI IO PE ACEASTA BALTA DAR DACA IE ASA CUM SPUNETI VOI MAI BINE LIPSA. CRED CA TOT PE VALTAR MERG APROPO CU CATE UNDITE POTI DA SI CAT IE PRETU DACA CU LANSETA NU SE POATE DA DELOC ASTEPT RASPUNS pedro_manonni@yahoo.com

19. PEDRO
    miercuri, iulie 20, 2011 @ 12:59 PM

am uitat sa specific locuiesc an DRAGANESTI

20. DUMITRU
    joi, iulie 21, 2011 @ 06:04 AM

EU AM FOST PE ACEASTA BALTA PE DATA DE 19 IULIE SI PERSONAL AM FOST MULTUMIT AM PRINS PATRU PESTI DOI TENI LA 3 KG SI DOUA SALONTE LA 2.5KG CA SI MOMEALA PORUMB DE FLORICELE PE FIR DE PAR TAXA 100RON 6 SCULE 24 ORE

21. Marian
    miercuri, iulie 27, 2011 @ 20:16 PM

am fost si eu la pescuit pe balta asta sambata trecuta. balta este foarte bine populata cu ciortanica,salonta si cteno de la 2 la 4 kg.am prins in decursul a 24 de ore 19 cteno(2 kg cel mai mic 4.2k kg cel mai mare) si o ciortanica de 2.5 kg.A fost destul de distractiv insa trebuie sa iti sondezi locul de pescuit(in cazul meu doar am ascultat ce mia spus paznicul un om de mare onoare,absolut toate informatiile care mi lea oferit in legatura cu balta si locul de pescuit au fost adevarate 100%) pt a vedea locurile unde sa arunci si locurile unde agati.Ca nada am folosit un un mix de boabe uscate puse la inmuiat 24 de ore in care am adaugat TTX,aditiv de lapte de porumb,aditiv de capsuna iar k momoeala am folosit pe firul de par 2 boabe de porumb uscate si 1 pop up de vanilie.Boabele uscate nu leam inmuiat in nimic leam folosit exact asa cum leam luat dp coceanul de porumb uscat!!!
    Poze cu capturile de sambata! FIR INTINS!

22. Marian
    miercuri, iulie 27, 2011 @ 22:55 PM

Am vazut comentarii de la “mari” pescari cum ca nu trage la nimic…oameni buni nu pe orice balta prinzi peste la boilis,pelete,porumb aromat,silicoane si alte ameteli.Mai sunt si balti unde lucrurile cele mai simple sunt cele mai eficiente! si eu la inceput am incercat la tot felu de arome si boilisuri pelete etc si in pana de idei am bagat si o lanseta la porumb uscat doar asa cu gandu k poate poate se agatza vreo ciortanica de ea si nu a durat 10 minute si am prins primul peste.Dupa am bagat toate lansetele la bob uscat si vedeti si voi rezultatele.Mult respect si FIR INTINS in continuare!

23. highbestagent
    joi, iulie 28, 2011 @ 21:46 PM

Am fost de doua ori pe balta lesu la interval de o saptamana si o data pe Valea Alba, cea de langa ea. De fiecare data cate o suta de ron, adik 300 ron in total. Si asta pentru ca am urmarit filmarile cu popularea acestor balti si datorita comentariilor pro afisate pe site-uri. In 3 partide a cate 24 ore, am prins o singura salonta la 1kg. Stiu sa pescuiesc crap, incepand de la Dunare si pana la Mures. Asa ca d-lor patroni, care va scrieti singuri comentariile pe aceste topicuri, nu ne mai pacaliti cu 8-15 capturi pe iesire. Eu unul imi permit (financiar) sa merg des la pescuit la orice tip de taxe, dar va bate Dumnezeu, pentru ca sunt altii care rup de la gura copiilor 100Ron odata la 2-3 luni ca sa faca un pescuit mai onorabil. Si atunci citesc netul si dau de baltile dvs. “fantoma”. Personal am pierdut peste 30 !!! de monturi in cioatele de la Lesu si Valea Alba. Peste este, dar majoritatea este fitofag, care sare in prostie pe langa maluri si pacaleste/incurajeaza, pe cei mai putin priceputi. Nu mi pare rau de banii cheltuiti pe balta, eu ma simt bine si cand nu prind, dar imi pare rau de banii pe care ii dau pe abonamentul de internet. Asa reusesc sa citesc toate ineptiile si minciunile tuturor administratorilor de balti fantoma,(si nu sunt putine). Si uite asa odata la 3 luni pic si eu in plasa acestor “administratori piscicoli”

24. Dion10
    vineri, iulie 29, 2011 @ 18:19 PM

Sal Highbestagent. Bine concluzionat. Respectul meu prietene.

25. alberigo
    sâmbătă, iulie 30, 2011 @ 15:46 PM

auzi alexandu mai taie din ei si vezi ca ai si cintarul stricat

26. TEDDY
    luni, august 8, 2011 @ 11:15 AM

FRATI PESCARI,daca vreti sa mergeti la un gratar sau la o bauta cu amicii va recomand cu caldura acest loc….de ce? nu va deranjeaza decit paznicu sa va ia banii 100ron…dupa care veti plinge sigur….concluzie : balta comunala cu agataturi la greu ,adincime mica ,peste ioc……la 20 de scule folosind toate genurile de momeli……0 CAPTURI! Filmarea cred ca a fost facuta la o alta balta si postata pe site-ul lor iar comentariile confratilor care zic mai sus ca au dat lovitura aici e GARGARA sau sunt chiar admini care posteaza in ideea ca vor mai pune botu si alti fraieri ce pot fi jecmaniti in necunostinta de cauza!RECOMAND CU TARIE (CA SA NU PLINGETI DUPA TIMP PIERDUT SI BANI ) SA CAUTATI O ALTA LOCATIE! FIR INTINS PESCARI HOINARI!

27. FLORENTIN PETRE
    sâmbătă, octombrie 22, 2011 @ 09:12 AM

FRATILOR PESCARI ! LA CELE 8 CLASE CAT ARE ADMINISTRATORUL BALTII DE LA VALEA ALBA…..CE PRETENTII AVETI ??

28. florentin petre
    luni, octombrie 24, 2011 @ 11:29 AM

eu zic sa mergeti sa va convingeti de potentialul acestei balti…dar imi veti da dreptate..la final…este o balta pentru mers la gratar..sa va destindeti…si pt 100 ron , chiar merita…si nu am glumit cand v-am spus ca patronul balti are doar 8 clase…atat a putut termina…ce sa-i faci…? dar e patron ! incaseaza bani !

29. DUMITRU
    marți, octombrie 25, 2011 @ 07:03 AM

Nu inteleg ce relevanta are treaba asta ca are 8 sau 100 de clase eu am fost de cateva ori pe aceasta balta si am venit mereu cu peste pentru saramura

30. florentin petre
    duminică, noiembrie 6, 2011 @ 00:43 AM

Nu are prea mare relevanta treaba cu 8 clase , e adevarat , dar totusi….Si daca spui ca ai venit cu peste pt saramura…poti avea si trei carasi ..si gata saramura ! Asa ca…ori esti vreun prieten de-al patronului , ori te-ai dus doar sa te distrezi , nu sa prinzi peste… Cred ca il doare , sau il deranjeaza adevarul ,cu toate ca nu ar trebui ….
    Pacat ca cei ca el ajung sa prosteasca lumea !

31. cristi jix
    joi, noiembrie 10, 2011 @ 19:33 PM

mare dreptate ai florentine sincer

32. costel argeseanu
    luni, noiembrie 14, 2011 @ 22:41 PM

ce sa mai spun domnilor….aveti dreptate….o mare teapa cu balta VALEA ALBA ! am dat o gramada de bani….am venit de 4 ori….si ..stiti voraba – “mielul” …nu e normal sa vin de atate aori si sa nu prind nimic . ori ii da sa manance la greu , ori nu are peste ! si aveti dreptate si cu patronul…arata si vorbeste la nivelul de 8 clase , chiar daca conduce o limuzina . taranul tot taran..dar mai e si mandru . si de la mandrie la prostie mai este un pas..pe care deja cred ca l-a facut…totul tine de educatie..de cultura..dar din 8 clase , daca este asa cum spuneti voi , de unde sa le ia pe toate ???
    am aflat ca a crescut printre capre….scoala nu era prea importanta pt el .
    si asa cum a scris si Florentin mai sus – pacat ca cei ca el ajung sa prosteasca lumea !

33. DUMITRU
    marți, noiembrie 15, 2011 @ 05:26 AM

comentarile pe care le scrieti sunt pentru VALEA ALBA dar locul unde scrieti este balta LESU care nu are nici o legatura cu VALEA ALBA

34. Trandafir şi Patraulea
    duminică, ianuarie 8, 2012 @ 13:21 PM

Am fost la pescuit pe bălţi bune şi pe bălţi mai puţin bune, dar mai mare ţeapă ca la balta Leşu nu am luat. Am impresia ca înainte de a fi lac, aici a fost lan de porumb sau zăvoi ceva. Patronii, având foame de bani, în loc să cureţe fundul apei de ştepi, să populeze cu cteno, dar nu cum arată în filmuleţe 10 peşti, să ţină balta închisă 2,3 ani şi apoi să-ţi ceară 100 lei, ei populează cu 500 kg fitofag, 200 kg crap si cu mare tam-tam deschide balta pentru pescuit sportiv. Vin fraierii ca mine, cu scule care costă destul de mult, le face praf-ţăndări, dă banii la ţăran-meltean, pardon patron cu ,,gip”, lasă în apă alte sute de lei şi pleacă acasă dezamăgit că tocmai azi şi tocmai el a avut o zi proastă. Măi parveniţilor, vă dau un sfat ca să vă îmbogăţiţi în 2012, succesul fiind garantat: secaţi balta, adunaţi forfatele şi videţi-le, cel puţin pe ale mele luaţi bani frumuşei. Pentru toţi pescarii sportivi, un an cu sănătate şi fire zbuciumate!

35. PETRE
    miercuri, ianuarie 18, 2012 @ 12:54 PM

Este pierdere de timp am fost si pauza nimic nimic doar o gura de aer

36. Trandafir şi Patraulea
    joi, ianuarie 26, 2012 @ 14:10 PM

Sunt curios dacă prietenii patronului, care au postat mai sus informaţii despre capturarea a nenumăraţi crapi, vor mai prinde ceva anul acesta, pt că în toamnă s-a băgat plasa, probabil după fitofag!?. Cel puţin mai sărea, îţi mai dădea o speranţă…

37. adita
    duminică, februarie 19, 2012 @ 20:13 PM

balta are peste,ce treaba are 8 clase cu balta?
    asta cu 8 clase e o prostie voi cate aveti?

38. ion
    sâmbătă, februarie 25, 2012 @ 07:29 AM

Doamne fereste cata rautate exista in lumea asta…….sunt oameni care nu pot dormi noaptea ca au altii balti si castiga un ban……..daca tot plangeti atata dupa bani stati fratilor acasa ca nu va obliga nimeni sa veniti……..si va mai numiti si ” pescari ” ….. daca ati fi pescari adevarati v-ati da seama ca nu patronii dau mancare la pesti tot voi cu gura mare il saturati ca dati mancare cu sacul in balta disperati sa prindeti cat mai mult peste.

39. vali
    miercuri, martie 21, 2012 @ 13:42 PM

Are mare dretate Ion am vazut pescari cu dubla de porumb dupa ei pe care o dadeau nada la pesti cu vaporasul

40. VALY
    luni, martie 26, 2012 @ 01:15 AM

Ioane lasa gura mai mica,nu te mai umfla atat ,poate oamenii au dreptate

41. florentin petre
    duminică, mai 20, 2012 @ 15:02 PM

salutare ! nu am mai scris demult….treaba cu 8 clase e adevarata…dar aveti dreptate ! nu asta conteaza ,. dar cand stii care iti e nivelul..de ce mai faci atatea impresii ?
    toti conducem masini…sau limuzine , dar totusi difera caracterul ! ar trebui sa investeasca mai mult in balta …si dupa sa aiba pretentii !!
    numai bine !!!

42. florin
    miercuri, iunie 13, 2012 @ 08:58 AM

poate cineva sa-mi spuna ce mai e nou pe balta lesu?,va rog ca vreau sa ma duc si eu la sfirsitul sapataminii si nu stiu nimic despre ea .astept un raspuns ,mersii mult.

43. cristi
    luni, iunie 18, 2012 @ 09:58 AM

salut eu am fost anul acesta de doua ori pe lesu si am plecat acasa cu doi romanesti si un ten 2.5 ,si 5 kg bucata balta e bunicica dar trebuie neaparat sa plantezi altfel nu prinzi si mananca mai mult dimineata eu am prins la boabe de porumb de floricele

44. mihai v
    joi, august 16, 2012 @ 11:26 AM

sint om invirsta tinjesc dupa partidele de pescuit din tinerete?!?.Puneai un bold cu o ata si prindeai peste
    VA INTREB:DE CE SE PRINDEA ASA ????Era peste( kkalau) Nu mai ieste ce a fost S-a distrus tot, Pina si la Dunare daca te duci de la km z la km y este CONCESIONAT si nu ai voie sa pescuiesti,nu ai voie sa pui cortul decit in locuri anume,AFISATE la intrare in Delta.a inceput sa imi fie rusine, scirba de toate astea……..NA AI UNDE SA TE MAI DUCI. ASTA ESTE REALITATEA.pe unde te duci sint toti cuJAPCA SI MINCIUNA.Inainte veneau la priz sa le dai baiiiii acum nici nu te-ai instalat si vin sa le dai taxa Le este frica ca vezi ce este cu balta si pleci Asta este

45. ionut
    vineri, mai 3, 2013 @ 20:02 PM

Am pescuit pe aceasta balta si nu am prins mare lucru,dar vreau sa spun ca pestele miroase oribil di cauza la hrana pe care ia fost data ,iar balta nu cred ca-i asa speciala.

46. Cristi
    miercuri, mai 15, 2013 @ 13:49 PM

salut Ionut cand ai fost in 2013 si ce ai prins

47. Peter
    sâmbătă, august 2, 2014 @ 20:55 PM

sant unditar as vrea sa stiu de la domnul patron daca viu cu o sing undita sa pescuiesc in balta domniei sale cat costa?

Lasă un comentariu

26°C
Prognoza aprilie 28, 2018
  • Comunitate Pescari

2011 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 10 mai, 2011. Adresa ip: 54.198.134.127