Balta Nana – Calarasi

Acces balta Nana

Din Bucuresti (sud DN 4 spre oltenita) mergeti spre Popesti Leordeni – Frumusani – Gruiu – Budesti – Negoiesti – Soldanu (stanga spre Calarasi) – Luica (stanga spre Nana) / Nana (inainte de intrarea in comuna exista un indicatorul , indicatorul este situat pe un plop pe marginea soselei pe partea dreapta.

Harta drum balta Nana

Descriere balta Nana

Balta Nana are 17 ha de luciu de apa cu multe salcii pe margine, locuri destule de pescuit, loc de campare, gratar, curent electric. Drumul de acces este foarte bun se iese si in caz de ploaie. Balta Nana a fost despartita printr-un gard metalic (1/3 din suprafata) unde s-a creat un bazin nou populat cu crap si cteno(4-12 kg) unde este o alta taxa: 100RON/12 ore/4 scule de pescuit cantitate retinuta 5 kg crap/cten (carasul si alte specii nu au limita).Nu se retin capturile de crap sub 1 kg.

Regulament balta Nana

• taxa balta 1 este de 50 Ron/12h si 100 Ron/24h
  • taxa balta 2 este de 100 Ron/12h
  • se pescuieste cu maxim 4 scule
  • nu se pot retine exemplare de crap sub 1 kg
  • se pot retine maxim 5 kg de crap/cteno, carasul si alte specii nu au limita

Galerie foto balta Nana:

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Calarasi

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Calarasi, nu la foarte mare departare:

1. Balta Belciugatele Restaurant Elisa – Calarasi

cea mai proasta balta

2. bogdan
    duminică, martie 27, 2011 @ 19:17 PM

slaba balta , plase la greu si niste paznici idioti de te doare capu !

3. andrei
    luni, martie 28, 2011 @ 21:41 PM

salut bogdan?…..cand ai fost pe nana ca vad ca ai postat comentariul ieri?

4. Alex
    miercuri, iunie 8, 2011 @ 14:55 PM

de fiecare data cand am fost am luat numai ten la 2-3 kg la bob de porumb la undita

5. gica
    marți, iunie 14, 2011 @ 18:17 PM

alexee lasa-ne tata , tu chiar exagerezi

6. ion
    vineri, iulie 1, 2011 @ 09:34 AM

O balta buna cu capturi interesante

7. dan
    duminică, august 7, 2011 @ 21:28 PM

eu am fost pe data de 6 august 2011 si am prins un crap de 5-6 kg si doi mai mici in jur de 2kg si caras2kg pot sa va arat si poze .

8. dan
    duminică, august 7, 2011 @ 21:29 PM

si aruncate din mana nu plantate

9. ionut
    marți, august 23, 2011 @ 13:03 PM

nu prea merge dimineata dar pe la 11-12 merge bine tenul care nu te lasa sal iei

10. bogdan
    miercuri, septembrie 7, 2011 @ 22:51 PM

da ma sa bagat peste la greu in aia de 50 ron da te omoara tenu ala mic la lanseta 400 – 600 g , trage al dracu si la 4 boabe uscate , nu zic ca nu se ia peste mare da e sacaitor rau ala micu si te enerveaza , mergea mai bine noaptea , am fost acum cateva zile la aia din dreapta de 100 ron si credeti-ma ca daca mergeti acolo luativa aparate foto sa faceti poze noaptea in balta ca te imbolnavesti sunt pesti cat piciorul meu si am si eu vreo 100 kg da nu mananca zici ca-i tampit , am luat 2 ciortani la 2 kg si caras la bat de m-am plictisit , in rest ten de trebe eliberat de te streseaza , oricum merita pentru peisaj , e frumos .

11. Alex
    vineri, septembrie 9, 2011 @ 10:28 AM

mai merge?
    nu mai am fost de mult

12. ionut
    miercuri, septembrie 21, 2011 @ 22:20 PM

pe balta de un mil are peste foarte mult si mare…nici eu nu prindeam pana nu lam incercat in toate feluriile..akm ma duc de placere..fir inins!!

13. denis
    luni, decembrie 5, 2011 @ 19:00 PM

sal.sa prins peste frumos pe balta de 50 de ron.dar sa plecat cu el acasa fara sa intrebe cineva ceva

14. denis
    luni, decembrie 5, 2011 @ 19:02 PM

cantitati nu gluma.15-20 de buc la 2-3.

15. Valentin
    joi, mai 3, 2012 @ 14:36 PM

Am fost la aceasta balta pentru prima si singura oara in data 30 Aprilie – 01 Mai. Am ales balta cu 200 Ron/24 h pentru ca se remarca printr-o densitate mai mare de peste si iluminat noaptea. Va anunt ca a fost o mare dezamagire !!! Cat am stat acolo ~22 h a prins sotia la o undita 3 kg caras 25-100 gr/buc (a pescuit agresiv 16h cu pauza de masa). De crap nu a auzit toata balta desi eram 10-15 pescari cu cate 4 lansete la apa. Nu mai vorbesc ca noapte nu am avut lumina desi asta a fost criteriul principal cand am ales balta. Paznici… nu comentez! … daca erau mai isteti nu deveneau paznici!
    Eu unul la ce oferte variate sunt in Ilfov nu am sa mai trec pe aici niciodata!

16. cornel
    luni, mai 7, 2012 @ 08:14 AM

am fost ieri pe luica si am prins 6 kg de caras numai la pufarine nu a mers la alta momeala cand mai va duceti dati si la pufuletii sa vedeti realitatea eu sant din oltenita si a fost prima oara pe luica pt mine

17. Marius
    marți, mai 8, 2012 @ 20:20 PM

CEA MAI PROASTA BALTA!!! in 12h am prins 3kg de caras,cel mai mare avand cel mult 100g.paznici lasa de dorit.sau imbatat si toata ziua m-au cautat in juvelnic.mai au si tupeu sa-ti spuna ca au bagat peste in balta,ca au peste pana la 8-9 kg.o mare minciuna.fata de anul trecut este o mare,mare diferenta. mai nou tot stuful dupa malul celalalt este ingradit cu plasa,ca asa pot tine pestele mai mare ascuns.nu va duceti pe aceea balta pt ca veti fi foarte dezamagiti.ducetiva la LUICA SI NU VETI FI DEZAMAGITI. fir intins

18. ION
    duminică, iunie 24, 2012 @ 20:36 PM

Am fost la nana astazi am prins ten la greu dar mic am facut scurta la mana,caras la undita foarte mult in rest salciile sunt de admirat pe asa caldura

19. Dalina
    luni, iulie 9, 2012 @ 09:18 AM

Fugiti de balta Nana , este groaznic , nu se prinde nimik , taxa (50 ron) se plateste din 6 in 6 ore , te cauta sa vada ce peste ai prins , daca nu faci cum vor ei te ameninta -”ca pleci vanat de acolo” , daca da un telefon , paznici sunt niste betivi in frunte cu Costica , patronul .
    Este un miros groaznic , pentru ca au si o crescatorie de porci exact langa locul 1 .

20. Marius
    marți, iulie 10, 2012 @ 10:14 AM

Teapa mare , una iti spune la telefon si alta gasesti acolo , nu prinzi decat caras mic , mic , noaptea nu poti da pentru ca iti scoti ochii de bezna , pute a porci , ingrozitor .

21. sandu
    vineri, octombrie 26, 2012 @ 20:40 PM

balta proasta,e mult fitofag dar nu il poti prinde,patronul ii pune pe saraci paznici sa se plimbe cu barca si sa bage plase.ei spun ca e foarte mult peste de toate natiile dar e doar fitofag si 1 caras la 1ora

22. cata
    joi, aprilie 11, 2013 @ 15:13 PM

CITESTE MERITA
    <> mai baieti sunte ti foarte indulgenti pai sa va povestesc eu ce am patit :
    dupa ce am ajuns si am intrat pe faimoasa alee cu corcodusi ne am oprit sa intrebam paznici ce si cum sta treaba ne au explicat ca in cea din stanga taxa e de 50 de lei la 4 scule si in cea din dreapta 100 de lei la patru scule am spus bun sa vedem pe cea de 50 si am vrut sa ne asezam langa gardul separator ( DE TAXE DOAR) au zis ca nu se poate acolo ca mai intra ei cu barca( sa faca manichiura la peste ) am spus ok atunci mergem la 100 de lei unde am intrebat daca putem sa dam 3 persoane cu 2 bonuri ( un baiat cu 2 lansete iar ceilanti doi profesionisti foc cu cate o undita ) a spus ca e bine sa mergem asta la ora 5 dimineata iar pana la ora 13 nu am avut nici macar o trasatura cu tot cu nada cu ce trebuie dar de ce pentru ca PE PARTEA CEALANTA A BALTI UNDE SE AFLA STUFUL AU STRANS TOT PESTELE MARE SI L AU INGRADIT CU O PLASA IAR IN BALTA AU LASAT DECAT PUIET LA 100grame (ceea ce am si prins )DIMINEATA FIIND INTUNERIC NU AM VAZUT BIDOANELE GOALE CARE SUSTINEAU BARIERA DE PLASA SI LA SFARSIT AU VENIT REVOLTATI RECALCITRANTI CU TOT CU PATRONUL CA LE AM FACUT PAGUBA DE PESTE SI CA NU L LUAM ACASA CA AICI E DECAT PESCUIT SPORTIV PAI CE SPORT CA LA 100g NU POTI SA TE ANTRENEZI povestea e lunga dar pe scurt RECOMAND CA ULTIMA BALTA DE PE PAMANT SAU DE GRATAR E PLINA DE VACI CARE PASC

23. florin
    marți, mai 7, 2013 @ 19:13 PM

da mai baieti foarte indulgenti , stati sa vedeti ce am patit eu , dupa ce am platit 2 bonuri cu plantat si nu am vazut nici un tac, a venit un amarat de paznic si dupa ce am zis ca nu mai vin in viata mea pe balta asta sa dus si cu ce credeti ca sa intors inca 5 tampiti cu tot cu patron si cu unelte de razboi gen furca, acuzandu- ma ca mi-am bagat si mi- am scos stiti voi ce in balta lor desi nu am facut-o . Asa ca va dau un sfat daca vreti sa nu prindeti peste si sa va ameninte niste taranoi cu furci si sa va distruga sculele duceti- va la nana . P.S; un vecin de langa balta mi- a spus ca au nu mai e peste deloc pt. ca le- a murit

24. tori
    marți, mai 7, 2013 @ 19:20 PM

bai baieti nu am vazut in viata mea o balta mai proasta ca asta, paznici niste alcolisti infecti, patronu un jeg ordinar si recalcitrant ,peste deloc asa ca degeaba are peisaj iar taxa bineinteles gandita de un creier de taranoi 50+ 50 pt. plantat, hai laso ma in pana mea, convingeti- va singuri daca va tine, dar eu nu v-as sfatui sa va duceti fara arme dupa voi

25. sorin
    duminică, iunie 2, 2013 @ 07:31 AM

BUNA ZIUA
    AM PRINS NUMAI SOMN AFRICAN SI CATIVA CARASI…CEA MAI PROASTA BALTA.SE UMBLA LA APA.SE DA DE MANCARE LA PESTE………

26. cucu racu
    vineri, aprilie 10, 2015 @ 12:20 PM

Eu am prins un rechin si o balena care intrau intr-o lingura de apa.

Lasă un comentariu

Vânt: 2 m/s NNV
Rafale de vânt: 3 m/s
  • Comunitate Pescari

2011 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 3 februarie, 2011. Adresa ip: 54.166.130.157