Balta Pasarea 1 – Frumusani – Calarasi

Acces balta Pasarea 1 – Frumusani

Din Bucuresti iesiti prin Popesti Leordeni si mergeti spre comuna Frumusani (aprox 20km). Balta Pasarea 1 se afla chiar la iesiea din Frumusani, lanaga sosea, dupa o mica padurice.

Drum Bucuresti - Frumusani

Descriere balta Pasarea 1 – Frumusani

Balta Pasarea 1 – Frumusani este recomandata pescuitului la varga. Ca specii de pesti, carasul predomina dar s-au luat si exemplare frumoase de crap si ten.

Regulament balta Pasarea 1 – Frumusani

• se poate pescui cu maxim 6 lansete

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Calarasi

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Calarasi, nu la foarte mare departare:

1. Balta Belciugatele Restaurant Elisa – Calarasi

19 comentarii

1. dani
    marți, septembrie 14, 2010 @ 16:08 PM

deci ascultati ma balta pasarea este o balta destul de proasta, asa tzeapa nam mai luat in viata mea, paznicu vine si iti zice ca a bagat 2 tone in apa de peste(crap,caras etc) si iti ia baniii,eu am stat de la 7 dimineata pana la 6 seara cu 5 lansete si nu am luat nici macar o lostrita, paznicii sunt niste tzepari infecti, balta este cea mai proasta,dupa parerea mea 12 ore pierdute in zadar,.DECI PATRONU UMBLA LA APA SI DA VINA PE NOI PESCARII CA NU STIM SA PESCUIM.in concluzie e un ****

2. dani

pretul este de 500 de mii

3. dani
    marți, septembrie 14, 2010 @ 16:08 PM

mai bine mergeti la restaurant

4. mihi
    miercuri, septembrie 22, 2010 @ 19:07 PM

kko , candva era bunicica, acu’o balta slaba in adevaratul sens al cuvantului, 5 scule pe boaba nu au vazut un tzac de la 6-17 seara. bani aruncati, mai puneam de 2 ori pe atata si mergeam o zi la munte.

5. florin c
    sâmbătă, ianuarie 29, 2011 @ 16:38 PM

am pescuit pe aceasta balta si am prins crap si la 7 kg

6. florin c
    sâmbătă, ianuarie 29, 2011 @ 16:39 PM

si pasnici au fost de treaba

7. alex
    marți, aprilie 5, 2011 @ 15:15 PM

Balta ar fi ok daca nu s-ar umbla la apa tot timpul. Stau in apropiere si stiu cum sta treaba. In timpul saptamanii mai e cum mai e dar in weekend nu se prinde mare lucru. Anul trecut s-a scos peste din balta cu navodul si s-a vandut dar de populat nu am vazut sa mai populeze. Asa ca nu recomand aceasta balta.

8. gica
    marți, iunie 14, 2011 @ 16:27 PM

balta asta chiar e praf si nu de acum de mai multi ani 3 chiar , am fost cu tiganu din 13 septebri , un prieten , acum un an , si ma injura si acum , i-mi zice mereu ,,, unde mai dus ma jegule ,,, nu e de mers decat la gratar ]

9. daniel
    vineri, iulie 8, 2011 @ 19:06 PM

merg des pe aceasta balta si recunosc ca am prins si salonta la 2 kg chiar 3 bucati dar au fost si zile cand am luat cat palma,sau sunt zile cand nu se prinde nimic mai ales daca este foarte cald….asa ca nu va mai plangeti pt ca este logic ca pestele sa nu manance pe caldura!

10. Paul
    duminică, iulie 31, 2011 @ 16:03 PM

Nu mi se pare balta buna..eu va recomand sa va duceti pe balta magura 8

11. OVIDIU
    miercuri, august 17, 2011 @ 20:31 PM

SA AMI SPUNA SI MIE CINEVA DACA SE PRINDE PESTE IN FRUMUSANI LANGA SUPER MARKET KORANI SA NU MERG DEGEABA

12. mihai
    luni, august 29, 2011 @ 22:07 PM

balta asta nu este buna de nimic ar trebui sa se pescuiasca gratiss in ea !in balta aia e numai carasel cet degetul !am stat o zi nu mai caras!nici urma de te sau crap!nici la boala nici la nimic1

13. mihai
    luni, august 29, 2011 @ 22:10 PM

nu merita 50 de lei balta aia!dar mereu cand trec pe acolo este plina de pescari!aceea balta nu este buna de nimic!
    e o prostie uriasa aceea balta!

14. Laur
    miercuri, august 31, 2011 @ 06:19 AM

28.08.2011 partida a început La 6 dim si sa încheiat La 18 seara. Rezultate : 2 kg caraș , o Salonta 3 kg , am avut doua scăpari unu l.am adus La mal si a smucit si a scapat era cât cel de 3 kg iar cel care îmi pare rau si acuma după el era mare am intrat după el in apa, a tras chiar in papur si acolo sa încurcat si a si scapat mi.a rupt acul! Merita balta ! 70 lei a costat partida!

15. sorin
    marți, mai 1, 2012 @ 07:02 AM

Am fost pe 28/4/2012 …balta buna paznic “borat cu ceapa in gat” …. pacat strica atmosfera ….

16. mircea
    marți, mai 1, 2012 @ 07:06 AM

dai paznicului o bariera si se crede Dumnezeu pe pamant …cam scump 70 ron cu 70ron zi/ noapte dar ….asta e .. plus bonusul la paznic daca te pune draq sa vii mai devreme si nu la ora 7 .. ca te duci ca la program de la 7 la 7 … nu te duci pt relaxare ci sa pontezi ca la munca …. Mizerabilul! .. am inteles ca ar mai fi un paznic mai in varsta care e mai ok asta ‘nalt ca prajina si …. ca …. am avut noroc sa il intalnesc … promit sa nu mai revin :) )

17. mihai
    marți, februarie 12, 2013 @ 01:06 AM

bai fratilor eu am fost anu trecut pe frumusani de 7 ori si nu am prins nimic si credetima am schibat sute de mmomeli locuri etc,doar carasel la undita
    .foarte proasta balta si nu merita 700 ron
    nu va duceti dati bani aiurea si incurajati patronul

18. Gabi
    luni, mai 13, 2013 @ 09:39 AM

Balta Frumusani, cea de langa sat.
    Nu va duceti pe balta asta niciodata in viata voastra .. am fost la o partida de pescuit sambata 11.05.2013 si nu am prins decat 8 carasei.
    Am folosit 4 lansete si 2 undite si am schimbat si incercat majoritatea momelilor si nadei in intervalul 04:30 – 16:00.
    Apa pentru undita este f mica, la mal este maxim de 30 cm si plin de bradis si alege.
    Ce m-a intrigat este ca la lanseta am agatat si scos la mal un obiect artizanal facut din 2 tevi conectate intre ele cu fire si legate la niste baterii. Nu inteleg la ce ar fi putut fi folosit si ce cauta pe mijlocul baltii, nu as vrea sa ma gandesc la ar fi putut fi folosit sa sperie pestii si sa nu manance, acum judecati si voi …. Fir intins !!
    Ps: Nu va duceti pe balta asta, incurajati patronul sa isi bata joc de pescari !

19. Mihai Gabriel
    luni, mai 13, 2013 @ 18:00 PM

Balta Frumusani, cea de langa sat.

Lasă un comentariu

Vânt: 1 m/s N
Rafale de vânt: 2 m/s
  • Comunitate Pescari

2010 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 28 iunie, 2010. Adresa ip: 54.80.87.166