Balta Peris – Ilfov

Prezentarea baltii Peris (Ilfov)

Acces balta Peris

Drum Bucuresti - Peris

Directia Bucuresti-Ploiesti (DN1), cum intrati in Tancabesti, se face stanga la indicatorul Peris (8km), se urmeaza drumul pana in apropierea garii unde se face stanga si se ajunge la balta Peris.

Detalii balta Peris

Balta Peris are 2 sisteme de plata: unu cu abonament si unu pe partida. Locurile diferite de pescuit pentru lanseta si undita. Pescuitul la undita este 15Ron pt 12h. Adancimea apei pe balta Peris este intre 1 si 3 m iar vegetatie este putina pe fundul baltii.

Regulament balta Peris

Acces balta Peris

Balta Peris

• Se retin doar pestii intre 1 si 4 kg
  • Nu este permis pescuitul la bomba
  • Este permis pescutul cu maxim 4 lansete
  • Este  interzis pescuitul la rapitor
  • Taxe 2011 Podisor 2:
    • 65 lei = 12 ore (pescarul poate pescui si retine maxim 5 kg de peste) – PODISOR 2 (balta mare)
    • 100 lei = 24 ore(pescarul poate pescui si retine maxim 8 Kg de peste) – PODISOR 2 (balta mare)
    • 20 lei = 12 ore una undita fara a retine crap (canal alimentare Podisor 1 ) – 2 kg peste marunt
    • 20 lei = pentru fiecare lanseta in plus
    • 50 lei = taxa agrement fara drept de a pescui si a ocupa stand de pescuit
    • 20 lei = taxa agrement insotitori pescar – se aplica daca pescarul are mai mult de un insotitor
  • Taxe 2011 Podisor 1:
    • 15 lei / pers = pescuit la undita pt caras/ pers
    • 20 lei / barca = plimbare cu barci gonflabile proprii
    • 10 lei / pers= stationare pt plaja, scaldat, gratar

Concluzii dupa vizitarea baltii

Parere pozitive:

• malurile baltii sunt curate si linistite;
  • sunt amenajate umbrare si cosuri de gunoi;
  • paznicul foarte amabil;
  • locuri de pescuti delimitate.

Pareri negative:

• am gasit in zona noastra de pescuit 4 exemplare de pesti morti (intre 1 si 2 kg fiecare) nu stiu din ce motiv; desi i-am semnalat paznicului acesta nu i-a colectat desi exemplarele moarte constituie un pericol pentru igiena balti si contaminarea altor pesti;
  • initial am crezut ca pestele prins pe balta era plin de icre insa spre surprinderea mea la eviscerare acesta era plin cu mancare in exces;

Concluzie:

In concluzie balta Peris marita vizitata, am acordat 3 stele baltii pentru curatenie, liniste si amabilitate insa am depunctat balta pentru pestii morti si pentru lipsa de toalete; deocamdata, pana la o noua vizita in Ilfov la Peris, trecem cu vederea aspectul pestelui plin cu mancare in exces si recomandam balta Peris celor ce vor sa pescuiasa intr-un mediu curat si prietenos.

Galerie Foto:

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Ilfov

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Ilfov, nu la foarte mare departare:

1. Balta Boltasu 1 – Ilfov

32 comentarii

1. Radu
    luni, aprilie 26, 2010 @ 11:43 AM

Hmm, balta este ok, am fost duminica cu Victor, ce pot sa zic..peste am vazut, balta pare ok, chair cred ca are peste, sigur condtiile meteo nu au fost cele mai bine, o sa mai merg inca odata pe vreme frumoasa

2. Victor
    luni, aprilie 26, 2010 @ 11:25 AM

Am fost duminica trecuta pe aceasta balta si am prins in 3 insi 2 ciortani intre 1kg si 1,5kg la porumb dulce. Daca vremea tinea cu noi si nu batea foarte tare vantul sigur am fi avut rezultate mai bune.

3. Andrei
    miercuri, mai 5, 2010 @ 14:49 PM

Am fost si eu la peris, esteo balta ok, am fost impreuna cu 4 prieteni, am dat la bonduelle si dupa 4 ore de pescuit nu am prins mai nimic, insa in jurul orei 12, am scos un crap frumos la vreo 2 kg, in total am prins vreo 12kg de peste cu tot cu prietenii mei.

Cele spuse mai sus despre balta sunt adevarate..si eu am vazut pesti morti..:(

4. carau marinica
    sâmbătă, mai 22, 2010 @ 22:11 PM

sunt marian nu este nimic in balta asta am stat 24h si am platit 3 insi 240ron si nu am pris decat un crap de 2 kg nu va duceti ca nu este nimic luati teapa

5. Cata
    miercuri, mai 26, 2010 @ 21:40 PM

Eu am fost pe balta si am prins vreo 3 crapi si destui carasi mari cat palma. Crapii la 1,5 kg. Am prins si un salau de 1.5 kg la rama!:)))))Ne pare rau dar asta nu a fost pescuit la rapitor. a fost doar el prost!:)))))))))))))))))))) GLUMEAMMMMMMM. Voi merge in continuare

6. costi
    vineri, august 20, 2010 @ 21:35 PM

da e o balta buna rau am fost eu si am prins la undita un crap la 2 kg si la lanseta citeva bucati mari mari crapi frumosi , mergeti sa va convingeti si cu pestii mortii chiar e adevarat in rest e ok

7. DANYT
    luni, septembrie 13, 2010 @ 22:20 PM

Podisor 2 a fost repopulata cu 2 tone de crap si somn bucati intre 4 si 12kg, 65/75 RON.

8. kittysor
    vineri, septembrie 17, 2010 @ 11:35 AM

am vrea sa mergem si noi la pescuit Duminica iar la Peris mi se pare relativ aproape de Bucuresti.
    Va rog sa-mi spuneti drumul mai exact si cum se procedeaza, cam pe la ce ora trebuie sa fim pe balta? Cat este taxa exacta (noi vom fi sot-sotie cu maxim 3 undite si 1 lanseta – distractie si relaxare)

9. DANYT
    luni, octombrie 4, 2010 @ 23:44 PM

Pe DN1 (Bucuresti – Ploiesti), venind dinspre Bucuresti, imediat ce treceti de Lacul Tancabesti (pe stanga) si Lacul Snagov (pe dreapta) faceti stanga (este indicator spre Peris). Urmati drumul principal pana ajungeti la calea ferata. La 30-40 de metri inainte de calea ferata este un drum secundar (asfaltat) care coboara la lac
    75ron/12 ore si 20 ron pentru al doilea insotitor, mai e o taxa de lanseta in plus…parca, citeste regulamentul pe site.

10. florin
    marți, decembrie 28, 2010 @ 20:25 PM

Am fost si eu la peris cu tatal meu si am prins impreuna o jumatate de coada de peste .Balta e frumoasa sa va duceti si voi ca poate prindeti la fel.

11. daniel
    luni, februarie 7, 2011 @ 21:44 PM

daca stii unde sa pescuiesti prinzi la peris e balta mea preferata si mereu am prins administratia nota 10

12. dorin
    luni, martie 21, 2011 @ 00:03 AM

A fost careva din voi la peris zilele astea ? as vrea sa ma duc spa asta la o partida de pescuit :D

13. cata
    duminică, martie 27, 2011 @ 08:59 AM

balta a fost pop cu 10t acum 2sapt ; nu trage decat la rama si porumb dulce intreg

14. iri

da Adi

17. fane
    miercuri, mai 11, 2011 @ 21:45 PM

de unde se cumpara crap viu dar sa fie puiet de populat o balta

18. Catalin
    luni, mai 16, 2011 @ 21:15 PM

Sambata mi-am incercat norocul la Peris, pe Podisor 1, pentru ca pe Podisor 2 nu se poate pescui, nu am vazut picior de pescar pe Podisor 1, cica este interzis. Toata ziua nu am prins decat cativa carasi. Am incercat toate momelile posibile. Nici vecinii mei nu au prins altceva decat caras. Din ce am auzit pe balta se pare ca administratia arunca mancare in prostie la peste. Unii zoc ca ar fi si alt fel de pesti decat caras, eu ma indoiesc. Daca vreti sa prindeti caras mergeti la Peris. Fir intins

19. karpov
    marți, iunie 7, 2011 @ 16:14 PM

si pina la urma care e tariful real?65 sau 75?

20. Dan
    miercuri, iunie 29, 2011 @ 10:51 AM

Va astept pe malul lacului intr-o locatie de exceptie pentru petrecera timpului si pescuit.Am mai multe informatii la fata locului.Tel.0745985553

21. Dan
    duminică, august 7, 2011 @ 13:26 PM

Salut pescari,
    Ieri, 06.Aug 2011 am fost cu baieti mei si cumnatul meu la pescuit la Peris, lac Podisor 2.
    Pt. prima oara pe acesata balta, am impresii f. bune. Locul e curat, amenajat, personalul care strange taxa, amabil, se elibereaza si bon fiscal.
    Peste se prinde, am prins un salau(culmea!)la pufulete, carasi!!
    Prin urmare, o sa revenim cu mari sperante, pentru pesti mai mari.
    Numai bine va dorim.
    Sportul…..ESENTA MISCARII !!!
    Dan

22. adrian
    joi, august 25, 2011 @ 09:19 AM

Salut,
    mare teapa!!
    se da mancare la greu!
    niciun peste, toate momelile posibile.
    singurul lucru frumos…fata patronului!
    fugiti de aceasta balta

23. ionut
    duminică, septembrie 4, 2011 @ 21:25 PM

O mare teapa … se da mancare la greu mai ales in weekend!! Zice ca taxa este de 20 ron ,dar de unde sepercepe taxa de lanseta .. o mare teapa si peste :un amarat de caras mai mic decat palma…. parerea mea nu se merita!!

24. gicablondu
    miercuri, septembrie 7, 2011 @ 21:18 PM

in balta de 20 Ron,nu mergeti,va rog eu,am mers dumineca,eu si un pretenar, nu am luat peste de o saramura,astazi07.09.’11 nu i_am vazut culoarea nici eu dar nimeni,parca astept_am pestisorul de aur,ne uitam ca milogii unii la altii de ce nu trage.
    parerea mea ori unbla la apa ori noapte cand se apropie vreo sarbatoare il indoapa de mancare
    pur si simplu ne i_au banii degeaba!
    tot respectul ptr. pescari dar va rog anunta_tii si pe prietenii vostrii sa nu piarda banii si timpul degeaba!
    eu v_am spus face_ti ce vreti!
    fir intins!

25. paul
    luni, noiembrie 14, 2011 @ 22:11 PM

Balta este ok. Are exemplare frumoase de peste 10kg.

26. robert
    sâmbătă, martie 24, 2012 @ 14:08 PM

Fratilor,majoritatea pescarilor vor sa prinda crap dar surpriza se prinde caras oare de ce?va-ti pus intrebarea(montura nepotrivita,carligele,firul,locul ales,substratul apei pe care pescuiti,adancimea apei, distanta la care pescuiti,nada folosita,sezonul in care pescuiti,etc),alegeti monturile potrivite pentru pescuitul crapului si o sa remarcati o schimbare.Aveti o filmare ceva de genul asta ca pestii sunt hraniti pe balta Peris si asta sa fie cauza esecului unei partide la crap, astept comentariile voastre daca nu si doar din auzite mai bine ati gandi putin partida de pescuit inainte avand un minim de informatii si va veti schimba optica asupra pecuitului la crap.Va multumesc.Fir Intins!

27. veryy
    joi, iulie 4, 2013 @ 12:29 PM

fratilor nu vaduceti la peris la albastroiu la nesimtitul ala de 2 lei..umbla laapa , opreste curentul la 10 seara te incuie pe balta ca omul are bariera, nu te lasa sa faci gratar….un bulangiu , o mizerie de om..am aruncat un sac de boabe, am nadit de ma durut mana 3zile, si nu am avut trasatura….mai are si vreo 4 caini cat masina, care iti fura si mancarea ….credeti-ma pe cuvant… o puscarie de balta.

28. veryy
    joi, iulie 4, 2013 @ 12:30 PM

apropo am stat 24 de ore…

29. KARASU
    duminică, august 18, 2013 @ 16:46 PM

Evitati balta D-lui Albastroiu, a impanzit balta cu sarma ghimpata, e un mare escroc acest om.

30. aurica
    marți, aprilie 1, 2014 @ 17:08 PM

bai nea albastroiule sa te ia dracu de nenorociti de escroc nu ai voie la nimic la tine

31. zuzu
    miercuri, aprilie 23, 2014 @ 21:02 PM

balta lui albastroiu este de kkt am fost azi 22.04.2014, a dat drumu la apa de mergea guta pe apa ca pluta la undita, vine din ora in ora si-ti cantareste pestele prins, are peste doar pana la maxim 4 kg, daca puteti evita aceasta balta sa nu stati pe ganduri, daca prinzi cu 1 kg mai mult si incerci sa-l iei vine toata familia si te cearta, in concluzie o mizerie de balta, oameni cu caracter infect.

32. Costin
    luni, mai 25, 2015 @ 10:44 AM

Am plecat dimineata la ora 5 de acasa sa ajung pe balta undeva pe la 6-7, plec cu gandul sa ajung la Hermes si am confundat baltile…am ajuns pe Albastroiu, aici ce sa vezi oameni cu un aer de superioritate si de o aroganta maxima, cu taxa negociabila, 70 de ron baietii cu lansetele, 10 ron fetele daca dau la varga … si tot asa, apa data drumu ca se vedea de pe dig unde treci cu masina…. iar pe balta doua masini parcate, cainii liberi peste tot…senzatie maxima de relaxare la sfarsit de weekend, am plecat fara sa ma gandesc !!
    In cele din urma am plecat si am ajuns la hermes, o balta frumoasa, fara agatatura. Am prins frumos, am luat 2 crapi la 6kg si 8kg cu drilluri extraordinare frumoase, colegul cu care am fost a prins un somn pe la 2 kg si ceva bibani, si caras mai mare ca palma 10 bucati.

Lasă un comentariu

29°C
Prognoza iulie 19, 2018
  • Comunitate Pescari

2010 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 24 aprilie, 2010. Adresa ip: 54.224.111.99