Balta Tancabesti 2 – Ilfov

Drum Bucuresti - Tancabesti

Acces balta Tancabesti 2

Pe drumul Bucuresti-Ploiesti la intrarea dupa podul din comuna Tancabesti se face un drum spre stanga care duce la balta Tancabesti.

Detalii balta Tancabesti 2

Balta Tancabesti 2 este destinat in general pescarilor amatori dar care vor avea cu siguranta capturi numeroase. Motelul din incinta complexului Tancabesti este dotat cu 8 camere duble cu toate utilitatile. Se poate servi masa pe cele doua terase acoperite sau pe terasele si pontoanele de pe malul lacului. Pe balta Tancabesti 2 ofera circa 50 de locuri de pescuit in regim de agrement si circa 30 de locuri in regim competitional. Aceasta balta se intinde pe o suprafata de aproximativ 30 de hectare avand o adancime aproximativa de maxim 3 metri. Preponderent solul pe care este situata balta de pescuit Tancabesti 2 este nisipos si alcatuit din pietris. Proprietarii balti sugereaza ca momeli pentru acesta balta folosirea de porumb, boilies, rama, viermusi, libelula si scoica. Totodata daca aveti navomodel il puteti folosi la plantat.

Balta Tancabesti 2

Regulament balta Tancabesti 2

• maxim 6 lansete / pescar
  • BOMBA STRICT INTERZISA
  • maxim 2 ace
  • saltea de primire
  • minciog ecologic
  • minim 1 saci pentru peste (ecologici).

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Ilfov

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Ilfov, nu la foarte mare departare:

1. Balta Boltasu 1 – Ilfov

6 comentarii

1. marius de la snagov
    joi, iunie 24, 2010 @ 15:03 PM

nu va duceti pe tancabesti ca este japca curata nu face banii si nu ai voi cu aia cu aia cu aia plm mai are sa zica in curand sa vi decat cu o undita si sa platesti 300 de lei este varza rau va spun eu

2. Victor
    joi, iunie 24, 2010 @ 20:05 PM

Ai dreptate Marius, prea multi bani cer pe criza asta :)

3. Lucian
    joi, iunie 24, 2010 @ 20:06 PM

la pescari nu se simte criza:))))

4. Mihai
    duminică, octombrie 3, 2010 @ 22:24 PM

Am fost eu la Tancabesti pe 25 septembrie am stat pe balta de la ora 6 dimineata pana la 6 seara, am fost cu prietena am dat 260 lei impreuna si nu ma avut nici macar o trasatura pe lansete, 8 la numar iar la undita am prins 3 bibani cat acul dupa care m-am lasat pagubas. Deci poti sa dai si cu grenada ca tot nu prinzi nimic, la ce plm au mai interzis bomba nu inteleg. Am fost in schimb la sarulesti pe balta de concurs si vreau sa spun ca l-am omorat, ce-i drept crap nu am vazut la mecla dar am prins 57 kg de platica in 2 insi la 6 lansete (platica 1kg\bucata) pe care ne-a obligat sa o luam administratorul baltii, deci am plecat cu 2 saci de platica.

5. Chiru Alexandru (recrinu)
    miercuri, mai 23, 2012 @ 15:16 PM

Ducetiva pe Lupsanu 1 si nu aveti timp sa beti o bere,caras cat cuprinde dar cade cat un crapcean cam la 2-3 kg

6. Darius
    vineri, iulie 4, 2014 @ 20:03 PM

In tradevar pentru unii pescari e scump dar singura balta care nuti trb barcuta si poti prinde crapi frumosi e Tangabestiul <3 Am fost acuma o luna si am prins 6 kg numai de crap , eu zic ca e cea mai buna din prahova ea este !!!!!

Lasă un comentariu

27°C
Prognoza iulie 24, 2018
  • Comunitate Pescari

2010 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 21 aprilie, 2010. Adresa ip: 54.196.38.114