Balta Vulpoi – Ialomita

Acces balta Vulpoi

Drum Bucuresti - Dragoesti

Mergeti pe drumul Bucuresti – Urziceni (DN2), in localitatea Movilita aproape de iesire se face drepta spre satul Rosiori, urmeaza satul Valea Bisericii. Din Valea Bisericii mergeti in directia satului Dragoesti dar mergeti pana treceti un pod peste un canal de irigatii si intrati ori pe primul ori pe al doilea drum la stanga. Drumurile duc la Balta Vulpoi, balta este la 100 – 200 m de sosea.

Detalii balta Vulpoi

Balta Vulpoi este o balta relativ mica, cu o suprafata de aprox. 5 ha. Balta Vulpoieste o balta curata si linistita, se poate pescuit pe aproape toata suprafata baltii (are putin stuf la un capat).

Regulament balta Vulpoi

• se poate retine maxim 10 kg de crap, carasul nu are limita

Balta Vulpoi

• taxa este de 70 Ron / 24 h
  • este interzis pescuitul la bomba
  • optional se poate planta de catre personalul baltii contra sumei de 30 Ron / pescar
  • se poate pescui cu maxim 5 lansete.

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Ialomita

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Ialomita, nu la foarte mare departare:

1. Balta Boteni 2 – Ialomita

23 comentarii

1. florin
    miercuri, ianuarie 5, 2011 @ 13:51 PM

o balta praf. nu ai voie sa dai la bomba, plantarea optional contra cost , aiurea, iar captura trebuie asteptata pana ti se face rau , nimic deosebit la vulpoi pestele l-a mancat vulpea mai bine mergi la metro si cumperi si te relaxezi la un gratar decat sa dai banii aiurea acolo

2. florin
    miercuri, ianuarie 5, 2011 @ 13:54 PM

aiuirea

3. mardare
    joi, mai 5, 2011 @ 18:14 PM

Este o balta unde merita sa mergi cu prietenii sau cu familia ,numai ca orice balta are ,, boala ei” . Adica maninca la o anume aroma,maninca dimineata sau noaptea..etc. Merita sa incercati 24 de ore si daca plantati..prindeti si peste.

4. gica
    marți, iunie 14, 2011 @ 14:59 PM

domnu Mardare jura ca nu te cunosti cu nici un paznic sau patron al baltii , balta e praf recunoiaste

5. Emy
    miercuri, iunie 22, 2011 @ 14:19 PM

Am fost weekendul trecut, nopatea si…surpiza…14 crapi aprox 3kg bucata….m-a intrigat lucrul asta si o sa merg si in acest weekend…vedem daca a fost doar o simpla coincidenta…nu stiu ce sa zic…

6. Admin
    miercuri, iunie 22, 2011 @ 19:03 PM

nu te cred…. e vrajeala :) … trimite poze pe contact@baltidepescuit.ro ca sa vedem ce ai prins :)

7. piticu
    vineri, iunie 24, 2011 @ 12:29 PM

balta vulpoiu este praf,am fost de doua ori,prima data nu stiam de ea si am luat o salonta la 2kg si a doua oara m-am bronzat grozav si cam atat…..

8. Gabriel
    vineri, iulie 8, 2011 @ 17:46 PM

e praf rau balta;am fost 4 insi cu 10 lansete si am prins 3 kg toti; de dimineata de la 6:00 pana la ora 14:00; e adevarat ca vremea a fost urata,a plouat mai tot timpul,am ramas impotmoliti cu masina,dar de prins….oha…ca nu a mers nimic;erau unii langa noi care au prins la vreo 13 lansete vreo 15kg sa spun dar cu piuitori pe lansete si alte smecherii,in rest toti pescarii dezamagiti pe acea zi.so…..nu mai merg in viata mea acolo

9. nei
    duminică, iulie 17, 2011 @ 14:17 PM

Am fost in data de 01.07.2011. Am dat aproape de cabana paznicilor. Seara a fost un chef la cabana paznicilor: manele, injuraturi, bataie ….Sa le fie rusine patronilor. Am fost sa ma relaxez nu sa ascult injuraturile taranilor. Nu am prins nimic in astfel de conditii. Rusine inca o data patronilor

10. catalin
    marți, august 23, 2011 @ 15:55 PM

este praf balta , am ajuns 22-08-2011[24 ore], la ora 18 eram instalat , si surpriza am inceput sa traga [racii]
    mai sant cativa pesti rataciti , dar nu mananca ,motive pot fi multe , dar din 20 min tre sa le scoti
    si pui momeala din nou , toaca tot de la momeala vie, la plastic,
    de evitat
    captura : un rac mare , 2 carasei

11. Florin fjr
    vineri, aprilie 13, 2012 @ 11:35 AM

Cum este posibil sa sa mergi 50 km. pana la balta vulpoi si cand ajungi sa -ti spuna paznicul ca astazi nu se pescuieste.
    Chipurile varuiesc baga solutie in apa etc.
    Ce sa-i spun copilului dupa atata drum ca mergem acasa !
    Nesimtitilor……………….daca vroiati sa fiti ok, atunci anuntati pe site !
    Va jucati cu banii pescarilor si nu este bine.
    Astept raspuns de la admin.
    Paznicul nu are telefonul patronului , ce minciuna sfruntata.

12. Florin fjr
    vineri, aprilie 13, 2012 @ 11:36 AM

Am uitata sa precizez , este vorba de Marti 11.04.2012

13. Admin
    marți, aprilie 17, 2012 @ 15:41 PM

Sincer imi pare rau pentru experienta dvs. nefericita. Singurul lucru pe care il pot face este sa scad calificativul baltii de la 3 stele la 2.

14. Dan
    joi, aprilie 26, 2012 @ 15:16 PM

Florin te sustin in ceea ce spui dreptatea de partea ta mie mi sa intamplat anul trecut in 2011 era o zi de vineri din cate imi aduc aminte am ajuns pe balta totu bine am descarcat sculele ne-am intins totu, cand apare paznicu acceasi afirmatie astazi nu se pescuieste.. pff am ramas masca i-am cerut sa sune pe patron la care el spune nu am nr.. bun eu in acel moment i-am tras una si a fugit cu tel la ureche el suna pe patron… =)) niste jigodii ca toti patronii de balti si paznici.. parerea mea incercat balta Dragoiesti Bgs.. acoloo am avut cele mai mari capturi in viata mea… Fir intins si multe capturi!!!!

15. ionut
    luni, mai 14, 2012 @ 14:33 PM

Salut.Am fost si eu pe balta asta sambata noaptea 12.05.2012 si am prins raci !!cica baga peste in fiecare luna o populeaza !!!!

16. alin gazaru
    sâmbătă, mai 19, 2012 @ 17:57 PM

ce pot spune p data d 17.05.2012 a fost o noapte de pescuit destul de reusita cu cele mai multe capturi de crap!!!Merita sa incercati numai in cursul saptamani.

17. Iulian
    duminică, iunie 3, 2012 @ 20:57 PM

Salut!,,,,azi(03.06.2012) am fost si a fost ok…3 undite si 4 lansete….8 crapi intre 0.800 si 6 kg plus aproape 2 kg de caras si 2 salai-mici cei drept…sunt multumitb si maine ma duc iar…si la fotbal dai bani si speri ca echipa favorita sa castige si…teapa…asa e si la peste..mai prinzi,mai rabzi..asta e farmecul pescuitului ;) fir intins tuturor !!

18. marius
    duminică, iunie 10, 2012 @ 12:48 PM

salut.am fost pe data de 9-06 -2012 siiiiiii nimic la nimic….nu la plantat ,nu la bomba nu la aruncat nu la undita doar la asteptat…………… degeaba racii dracii scoicii melcii racii si foarte multiii dracii .va doresc fire intinse dar nu pe vulpoiu….sugerez sa nu incercati aceasta balta nu merita. este doar o balta de agrement. 2 carasiii la 25 de pescari din cati am fost…in 24 de ore

19. ionutz
    duminică, iulie 1, 2012 @ 09:04 AM

am mers pe data de 30.06.2012 pe balta vulpoi am stat 24 ore akolo si nimik.am folosit toate metodele de pescuit dar in afara de raci nu am prins absolut nimik.inainte sa plek am citit si eu comentarile de mai sus si totusi am decis sa plek dar eu va sfatuiesk sa ocoliti aceeasta balta ptr k e praf si are tone de raci in ea si peste e aproape imposibil sa prinzi.va salut dar credeti-ma feritiva de aceeasta balta

20. stefan
    sâmbătă, septembrie 29, 2012 @ 15:45 PM

O balta plina de raci. Toaca tot,inclusiv boabele de plastic .Am stat pe balta zece ore ,patru oameni si n-am avut nicio trasatura.

21. jony
    duminică, mai 19, 2013 @ 09:52 AM

Am fost la aceasta balta pe 18.05.2013 eu si inca doi prieteni. Am pus lansetele relativ aproape unul de altul, eu am scapat doi, insa cei doi prieteni au prins trei respecti patru bucati la 2-3 kg. Ce m-a surprins este ca nu au prins si peste mic.
    Alti pescari spuneau ca nu au prins decat un peste toata ziua, acum nu stiu daca era adevarat pt ca nu le-am vazut juvelnicele.
    Ce m-a enervat a fost faptul ca paznicul ne-a spus ca putem sa pescuim 12 ore cu 70 ron insa la 17:30 a venit sa ne spuna ca la 18:30 treb sa plecam (noi ajungand pe balta pe la 9:30)

22. sorin
    vineri, mai 24, 2013 @ 16:35 PM

as vrea sa ajung pe aceasta balta sa imi incerc norocul. am citit pareri pro si contra. as dori daca are cineva nr. de tel al patronului/ paznicului, conditii ACTUALE, nu sa merg sa pierdem timpul degeaba. multumesc anticipat

23. Andrei
    sâmbătă, iulie 6, 2013 @ 15:07 PM

Am pescuit o seara intreaga cu ai mei, si m-am distrat de minune. Balta este super curata. Am prins in jur de vreo 11-12kile, 5 bucati mari si late. Intr-adevar, momentan este mult puiet si este cam greu de prins ceva mai mare la undita, dar pentru lanseta este perfect, asta daca esti un pic pasionat de pescuit si stii cu ce se mananca :)

Lasă un comentariu

Taxa pentru balta este de 70 lei Aurel 0744335328
Balta a fost vizualizata de: 10850 de ori

Vremea in Ialomita

Sorry, no valid weather data available.
Please try again later.
2010 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 7 iulie, 2010. Adresa ip: 54.224.111.99