Barajul Paltinu – Prahova

Barajul Paltinu este situat in Valea Doftanei din jutetul Prahova, pe cursul raului Doftana. Barajul Paltinu este situat la cota 645 m.d.M. si are o inaltime de 108m si o lungime de 455m. Constructia barajului a inceput in 1966 iar in anul 1971 a fost dat in folosinta, barajul a mai fost consolidat intre anii 1976 si 1982. Barajul serveste la alimentarea cu apa potabila a localitatilor Campina si Ploiesti, la producerea de energie hidroelectrica dar si pentru irigatul zonei Baicoi-Ploiesti.

Acces baraj Paltinu

Mergeti pe drumul Bucuresti – Ploiesti  (DN1), treceti de Ploiesti si mergeti spre Campina. Din Campina strabateti orasul spre comuna Valea Doftanei. Se merge pe langa rau pana ajungeti la barajul Paltinu.

Drum Bucuresti - Barajul Paltinu

Detalii baraj Paltinu

Barajul Paltinu este situat intr-o zona superba, ideala pentru relaxare, plimbari si aer curat. Se poate pescui pe partea dreapta a barajului, nu se poate accede pe baraj fiind pazit de jandarmi. Lacul este foarte bun pentru pescuitul pestilor rapitori: biban, stiuca, clean. Lacul de acumulare Paltinu este foarte adanc, pericolului de inec este foarte ridicat datorita curentilor, facand astfel scaldatul interzis. Din ultimile date pe care le avem, lacul este in proprietatea AGVPS.

Galeria foto balta barajul Paltinu

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Prahova

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Prahova, nu la foarte mare departare:

1. Balta “Dintre Sate” – Salciile – Prahova
  2. Balta Boldesti Gradistea – Prahova
  3. Balta Bun Noroc Salciile – Prahova
  4. Balta Moara Salciile – Prahova
Balta Nereviziuita - 3 Stele

29 comentarii

1. Victor
    vineri, mai 14, 2010 @ 13:01 PM

am fost aici de 2 ori, am luat doar o marlitza, nu m-a deranjat, nu am venit special pt pescuit ci pt relaxare si gratar, recomand zona pt weekend

2. Paganariu
    vineri, mai 14, 2010 @ 13:46 PM

am fost aici o singura data dar nu am prins mai nimic.

3. Radu
    vineri, mai 14, 2010 @ 22:03 PM

Am fost si eu o singura data, zona este foarte frumoasa, peisajul chiar merita vazut, am incercat sa dau la rapitor si la crap, cred ca insa ca atunci vremea nu a tinut cu mine. Nu am prins cine stie ce, doar cativa carasei, insa cu siguranta voi mai incerca aceasta locatie!

4. maytzu
    luni, mai 24, 2010 @ 11:12 AM

super tare pierdeti ft mult daca nu mergeti cel putin o data pe an este ft mijto o sa va doriti mereu sa mergeti este ft ft frumos nu o sa regretati nimik

5. stefan
    luni, iulie 19, 2010 @ 13:29 PM

Ieri am revenit , ce pot spune , un peisaj de neuitat , zona recomandata relaxarii , cu pescuitu` cam slab , mai ales ca in perioada asta a plouat mult si sunt sigur ca in cauza asta cu capturile de pescuit deosebite intarzie sa apara , da` cu o undita este foarte distractiv (biban de 10 cm – merg concursuri la fun :) ) ) zona de dupa pod (partea cu campingu` ) , momeli : rama , bucatura . Am fost si in perioade mai prolifice pescuitului pe bratu “Paltinoasa” acolo am avut cateva capturi mai remarcante (un salau la vre-o 800 Gr , o marlita de vre-o 20 cm , si biban cu carca ) De la 1 iulie s-a reintrodus taxa de pescuit (40 RON) . Zona este foarte frumoasa si recomandata gratarelor , mititeilor si litrilor de bere :) ) . Duceti-va , nu o sa regretati . Stefan din campina

6. Fane
    luni, iulie 19, 2010 @ 21:20 PM

Stie cineva cum este drumul pina la Valea Doftanei?

7. Victor
    marți, iulie 20, 2010 @ 00:40 AM

anul trecut era destul de bun

8. petrisor
    miercuri, august 25, 2010 @ 00:52 AM

drumul este acceptabil,iar zona este FOARTE FRUMOASA se merita fiecare metru pe care il parcurgi pana acolo sa poti vedea asemenea peisaje…:)
    bine mai putin in ultima vreme ca am vazut la stiri ca toata pajistea era plina de peturi…

9. pogonel
    duminică, decembrie 19, 2010 @ 15:41 PM

Salut, daca a pescuit careva in paltinu faceti publica taxa, momeala,tehnica si conditiile, este extrem de important ptr romani, daca exista comentarii se duce lumea sa se simta bine,daca nu,apare criza si nu se va misca nimeni spre Lacul Paltinu.Cel mai important este sa faceti public daca exista CRAP, in romania sunt multi pescari de crap care,ptr cativa leutzi vor merge la relaxare la Paltinu, este o zona care “merge” ptr pescuit, gratare sau ptr a fugi cu tarfa din Bucuresti? cu cat mai multe informatii cu atat mai bine ptr a dezvolta zona respectiva.

10. un pescar
    duminică, februarie 13, 2011 @ 17:29 PM

pentru bucuresteni este interzis mersul la baraj,pericol de minca ursul

11. kinderu
    joi, aprilie 28, 2011 @ 22:40 PM

asa este mai ales dupa pastele asta au fost mancati cativa bucuresteni care au parcat pe spatiul verde…e recomandar pescuitul pe bratul secaria(accesul e cam dificil dar merita sa ai parte de o experienta salbatica)

12. Dascalu Ciprian Mihai
    sâmbătă, iulie 2, 2011 @ 22:26 PM

Ar trebui postate si poze cu râul,nu numai cu barajul deoarece,raul Doftana este un rau foarte populat cu pesti rapitori si nu numai,si este un loc foarte frumos pentru picnicuri.

13. Cristi
    vineri, iulie 29, 2011 @ 15:57 PM

Am fost in acea zon de 4 ori si asi merge de cite ori as putea ,dar est distanta prea mare circa 600 km dus.Zona sete deosebita mai ales daca are cine sa te duca prin imprejurimi.Am stat la o cabana si am facut zilnic trase.Stateam cite 4-5 zile.Chear si 10 zile daca stai ai ce vedea .Cred ca o sa mai merg daca familia doreste.

14. dantheodorpopescu@yahoo.com
    joi, august 4, 2011 @ 16:36 PM

nu am fost dar vreau sa ma duc nu stiu daca merita
    tu ce parere ai

15. teodor
    joi, august 4, 2011 @ 16:38 PM

este permis sa stai cu cortul

16. Roxu
    luni, august 8, 2011 @ 14:49 PM

Stiti cumva daca la Catch & Release e cumva fara taxa?

17. Dragos
    luni, august 8, 2011 @ 15:00 PM

Salut, am mai fost si stiu ca pescuia multa lume. Se poate pescui daca nu am permis de pescuit? Multmuesc foarte mult

18. ion
    luni, aprilie 16, 2012 @ 20:19 PM

am pescuit si eu acolo… tot ce am prins a fost o sirena care nu ma mai lasat sa ies din cort pana a doua zi de dimineata:)) lol…
    locul este de vis, de pescuit nu am pescuit nimic dar cum a mentioneat un coleg pescar mai sus, locul merita ptr relaxare si gratre. frumos, foarte frumos. recomand o locatie de nota 10.

19. Hans Growe
    duminică, aprilie 22, 2012 @ 10:02 AM

Bucurestenii se pot duce la pescuit la Cazino Constanta unde vor plati o taxa mica-medie pt. salariul unui bucurestean. Fir intins!

20. Vasile
    vineri, mai 4, 2012 @ 14:43 PM

Voi nu stiti ca in Bucuresti nu sunt decat provinciali veniti la munca?
    Oricum, niste informatii utile nu vreti sa dati vad.

Cum e raul, merge la musca?

21. Gelu B.
    vineri, mai 11, 2012 @ 19:35 PM

Raul nu are pastrav. Candva, in apa lacului de acumulare era si pastrav, dar dupa populare cu biban si stiuca, prin 1994, pastravul …s-a rarit.

22. tibor
    miercuri, mai 16, 2012 @ 13:57 PM

Zona lacului Paltinu e foarte frumoasa – pacat ca a fost infestata de turisti de weekend care au facut din lac un cos de gunoi.
    Paltinu si Maneciu sunt administrate de Asociatia Penes Curcanul din Ploiesti care nu are nici o legatura cu AVPS adica permisul valabil in toata tara (de la AVPS) nu este valabil si la ei.
    Cica cotizatia anuala la Penes Curcanul este de 30RON la care se mai adauga 200RON taxa pt a putea pescui la Paltinu si Maneciu – poate am inteles gresit chestia asta cu 200RON.
    Un pescar platitor la aceasta asociatie mi-a spus ca el a dat 30RON pentru (parca) 10 iesiri la Paltinu, iesiri pe care ti le vizeaza controlorul in carnet. De asemenea mi-a spus ca anul asta nu a vazut controlorul. Nu stiu ce sa mai cred in privinta taxei.
    Eu am fost doar o zi anul asta si am stat doar 15min, timp in care nu am vazut nici o muscatura dar multe plescaieli.
    Pescarul de care vorbeam mai sus mi-a spus ca s-a spart o pastravarie mai sus de lac (Riverlake) – ma miram eu de ce e inchisa intre 1Mai si 1Iunie – din care au scapat ceva (cateva mii conform respectivului) pistruiati de-o palma. Bine ar fi sa se mai inmulteasca curcubeii in Paltinu ca erau pe cale de disparitie. Acu’ cativa ani – tin minte – ca daca te sculai dis de dimineata si ieseai din cort sa mergi pe malul apei vedeai bancuri de pastravi de 20-30cm la mal.
    Ultimul peste vazut la Paltinu a fost un caras cat o palma zdravana scos prin 2008.

23. Tibor
    vineri, iulie 27, 2012 @ 17:13 PM

Am fost saptamana trecuta cu un prieten: eu spinning, el stationar. Am stat de dimineata pana pe la pranz. Erau langa mal multi pestisori cat degetul, enervant de multi.
    Eu nu am prins nimic desi, prin apa limpede, la mal vedeai bibanasii cum alergau linguritele sau voblerele. Prietenul meu a prins o gramada de binanasi la varga, la viermusi. Cam atat.

24. PreaNebun
    miercuri, octombrie 3, 2012 @ 01:08 AM

E cu Taxa ?…

25. uta eduard
    joi, decembrie 6, 2012 @ 13:15 PM

Cum a zis si Tibor,taxa este de 30 lei si poti pescui si la paltinu,si la maneciu. de taxa de 200 ron nu am auzit….oricum,cntrolul vine f rar. am prins o stiuca de 4,8kg si strapazani cam de jumatate de kg…am auzit ca s-a prins salau mare..4-5 kg. de biban,nu mai vorbim…mai exista clean,mreana,oblete,rosioara,caras,crap si fitofag. de alte specii nu stiu sa se fi prins.
    fir intins!!!!

26. Gavril
    duminică, mai 5, 2013 @ 19:40 PM

eu inca n-am fost dar cred ca o sa fie foarte frumos nu stiu dar o sa va zic maine cad vin sau marti

27. Liviu
    duminică, septembrie 1, 2013 @ 09:37 AM

M’ar interesa strict raul Doftana. Stie cineva ceva despre el? Zona Banesti mai precis. Informatii gen ce pesti sunt, la ce anume merita incerca…
    Cu multumiri anticipate.

28. Bibi
    vineri, septembrie 13, 2013 @ 18:14 PM

Toate bune; Peisaj, peste, gratare, mici si bere, tot tacimul. Se uita ce-i mai important . Nimeni nu spune ca muzica de prost gust, in speta manele, data la maxim este si ea pe acolo poluind linistea , spre disperarea multora, ce au venit aici, ptr. liniste si bun simt.

29. OldChub
    marți, mai 27, 2014 @ 00:39 AM

Salutare tuturor …va anunt cu respect ca Barajul Paltinul tine binenteles si PASTRAV eu am prins de multe ori la micro voblere si rotateive mici marimea 00 cu fir de 0,12-0,14 asa ca fire intinse celor care sunt sportivi si elibereaza pastele iar celorlatii lasativa de :manele,paranghelii ,mizerie ,etc pentru ca asa o sa prindeti doar prostie si mai le dati si celr mici care invata de la cei mari “respectati natura, daca nu pentru voi atunci pentru copii vostri”
    ps …Pictori picteaza ,Scluptori sclupteaza si Pescari de Pastrav prind Pastrav toate astea definesc niste tehnici dobandite cu multa rabdare si experienta acumulata dealungul timpului ……suces tuturor

Lasă un comentariu

Vânt: 1 m/s NE
Rafale de vânt: 2 m/s
  • Comunitate Pescari

2010 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 14 mai, 2010. Adresa ip: 54.196.194.204