Magic Lakes Milotina – Calarasi

Acces Magic Lakes Milotina

De ajuns la Magic Lakes Milotina ajungi foarte repede, este doar la o oră distanţă de Bucureşti, în judeţul Călăraşi, la 15KM de Lehliu, în satul Siliştea, comuna Valea Argovei. Tot drumul până la Magic Lakes este asfaltat si semnalizat cu panouri, astfel încât să ajungi la noi în cel mai scurt timp.

Magic Lakes Milotina

Drum Bucuresti - Milotina

Detalii Magic Lakes Milotina

Lacul Magic Lakes constă într-o serie de izvoare subacvatice împreună cu debitul de apă, pe care îl are pe tot parcursul anului, formează un lac natural şi sănătos, având toate componentele necesare pentru a oferi un habitat perfect pentru plante şi animale.

Magic Lakes Milotina a trecut în ultimile luni printr-un amplu program de îmbunătăţire şi de modernizare, program întreprins de Dan Stroborg, proprietarul Magic Lakes. Au avut loc lucrări de pavare a drumurilor, au fost amenajate locuri de parcare, pontoane, s-au pus la punct 30 de locuri de pescuit, iar lacul a fost separat în 3 bazine, unul de puieţi şi două pentru pescuit sportiv.

Harta Magic Lakes Milotina

• Bazinul Magic Lakes 1 este dedicat exclusiv pescuitului staționar la crap și cteno. Bazinul are o suprafaţă de 15.8 ha şi a fost recent populat cu crapi între 3 şi 12 KG astfel încât să se asigure o densitate mare de crap pe toată suprafaţa bazinului.
  • Bazinul Magic Lakes 2, pe o suprafață de 70 ha a fost populat la începutul lunii Martie cu 215 ştiuci cu greutăţi între 4 şi 11 kg care s-au alăturat populației dense de șalău și știucilor existente. Magic 2 este un concept nou, un bazin dedicat exclusiv pasionaților de partide la răpitor. Pescuitul se desfășoară din barcă, iar pentru cei care nu au bărci proprii, oferim posibilitatea de închiriere, contra unei sume modice.

Regulament Magic Lakes Milotina:

Regulament Magic Lakes Milotina :: varianta PDF ::

Galerie foto Magic Lakes Milotina:

Puteti sa pescuiti si in alte balti din judetul Calarasi

In cazul in care nu v-a convins aceasta balta de pescuit, puteti incerca una din urmatoarele balti, acestea sunt situate tot in judetul Calarasi, nu la foarte mare departare:

1. Balta Belciugatele Restaurant Elisa – Calarasi

6 comentarii

1. bogdan
    miercuri, septembrie 7, 2011 @ 22:58 PM

aici nu prea e bine ca trebuie sa fugi daca prinzi ceva ca nu prea ai intelegere de la cei de acolo , pentru ei doar banii conteaza , trebuie sa fi pescar corect si sportiv , adica trebuie sa fi un roman adevarat platitor si prost .!

2. FloriN
    sâmbătă, februarie 18, 2012 @ 16:51 PM

Gresit , Bogdane, ar insemna sa fii incorect.Din doua una: ori te duci si dai drumul, ori, ca mine, nu te duci.[Aia vroiau sa investeasca si apoi sa castige, ce e anormal in asta?] A accepta niste conditii si apoi a le incalca este magarie pe fata. Nu pretinzi atunci corectitudine de la altii, fie ei si patroni. Hazul e ca nu s-a dus lumea, si balta nerentabila a revenit propietarului initial, dupa ce pestele populat fusese revandut, se pare la alta balta C&R, la Giurgiu.

3. Dan
    vineri, aprilie 6, 2012 @ 15:11 PM

Nu o sa mai merg niciodata la balta asta.
    Am fost ieri seara doi prieteni, sa pescuim salau pentru doua ore. Am ajuns la ora 6 si l-am rugat pe paznic sa ne faca o reducere, e aiurea sa platim 230 de lei pentru doua ore de pescuit. L-a sunat pe sef, iar acesta nu numai ca nu a vrut sa faca nicio reducere, dar ne-a mai si transmis ’sfatul’ ca la salau sa venim de dimineata. Nu i-a cerut nimeni parerea, pescuim cand vrem noi si cand putem noi. Atitudine de … nu mai comentez. Deci, am plecat si asa cum am spus, nici nu o sa mai revenim.

4. romeo rar
    vineri, mai 18, 2012 @ 19:58 PM

salut ! parcan aceasta balta sa cam stricat de anul trecut ! s-au certat patronii au scos pestele si sa cam stricat dupa suusele pescarilor care au fost interesati de aceasta balta ! anul trecut am prins peste foarte frumos ! eu am prins destul sa mai dau si drumu in balta la niste capturi destul de ravnite de alti pescari ! dar asta este mai putin important ! scuze ! din toti npesti prinsi acolo am retinut doar 2 de 6si unul de 5.500 !

5. miki
    marți, iulie 29, 2014 @ 15:37 PM

cind se vor da detalii la zi?..actualizate….cu multumiri

6. romeopatrol
    vineri, iunie 5, 2015 @ 09:51 AM

Da dar numeni nu spune de 2015 cum mai este balta , nuici pescarii nici propietarii posibil ca propietarii sa nu aiba nevoie de pescari pe balta , mai sti ? Fire intinse tuturor pescarilor !

Lasă un comentariu

19°C
Vânt: 1 m/s E
  • Comunitate Pescari

2011 © Balti de Pescuit.ro | Balti de Pescuit | Despre BaltidePescuit.ro Astazi: 28 iunie, 2011. Adresa ip: 54.196.38.114